Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hond heeft kanker wiet olie maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik zeg niks ...
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Oke dus de hond is geopereerd en de kanker is verwijderd niet dat we straks zeggen dat de olie dat heeft gedaan ?
      Hij ziet er goed uit hoor Cindy jou hond mooie foto lief beest
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        nee jongens..ik handel met mijn volle verstand..onze hond heeft eerst een CT scan gehad vorige week ik wilde weten of ze uitzaaiigen had,die waren er niet..
        op de tumor na dus heb ik een gezonde hond..

        Ik kon aan de chemo beginnen maar doen we niet om meerdere redenen.ik vind dan dat ze geen hond waardig bestaan krijgt voor iets wat ook een grote kans heeft om niet aan te slaan.
        ik ken mijn hond als de beste,ze is al bij ons als pup bijna 8 jaar.
        dit zijn niet haar laatste dagen,ze is geopereerd het was een tumor stadium 2 niet heel snel groeiend of agressief.
        alles wat ik beslis is met mijn gedachte wat het beste is voor ons hond,we willen haar graag bij ons houden maar niet ten koste van alles.dit wil ik nog proberen.
        als het niet lukt en de tumor komt terug zullen we afscheid van haar nemen en haar verder leed besparen.

        op dit moment pruttelt de olie en zal ik dat als eerste uit gaan proberen voor ik het aan onze hond ga geven.

        Comment


          #19
          belladonna de tumor is verwijderd maar je moest de tumor weghalen met een marge van 2 a 3 cm er om heen en dat gaat niet onder een oksel
          in de oksel kan je namelijk niet met zo,n grote marge weghalen ivm zenuwen bloedvaten spieren.
          er zijn dus hoogstwaarschijnlijk kankercellen achtergebleven die je niet kan zien.daar wil ik de olie voor gaan gebruiken.

          ik hou jullie op de hoogte

          Comment


            #20
            Jij kent je hond ja. Maar je gaat een psychoactieve stof toedienen aan een dier wat je niet kan vertellen wat die ervaart. Dat verander je. Wiet olie met hoge thc %'s is in feite geen softdrugs meer. LR2 kende zijn hond ook toen die naar hem hapte... Dat zijn de negatieve ervaringen die je op mediwiet etc niet zal lezen. WIj van wc eend...

            Comment


              #21
              Wat baat een operatie zonder chemo????? Niets toch?
              Mijn hond zag niet af van de chemo. Ze werd beter maar de kanker won uiteindelijk.
              ​​​​​
              Zonder chemo is het een verloren zaak. Ze kunnen niet alles uitsnijden he.

              Comment

              Bezig...
              X