Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met kweekkast Bonanza 250 (0,35m2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen met kweekkast Bonanza 250 (0,35m2)

    Korting op 420shop
    Zijn hier mensen die de kweekkast Bonanza 250 (0,35m2) hebben?

    Zo ja, hoeveel opbrengst levert jullie dit op met 4 cannabis planten in 11 liter potten?

    #2
    Je hebt wel vaak dezelfde soort Vragen of ligt het aan mij ? Gaat steeds over de uiteindelijke opbrengst ...
    ​​​​​​Er zijn zoveel variabelen hier in dat daar niet veel over te zeggen is.

    Zelfde zaad, zelfde voeding, zelfde lichtbron..... 2 verschillende kwekers....... 2 totaal verschillende uitkomsten mogelijk
    Begin gewoon en kijk wat het wordt

    Comment


      #3
      Precies, de opbrengst is niet afhankelijk van de kweekruimte.
      Je kunt daar 200 euro aan uitgeven of 1000, voor het resultaat maakt het niet uit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Heb autisme, dus bij mij gaat de verwerking anders in mijn hoofd.
        Dit doe ik niet expres.
        Graag respectvol mee omgaan.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          No problem, ik ben niet boos.
          Als je op je eigen naam klikt ga je naar je profiel en kun je je posts terugvinden

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Precies, de opbrengst is niet afhankelijk van de kweekruimte.
        Je kunt daar 200 euro aan uitgeven of 1000, voor het resultaat maakt het niet uit.
        ben ik het volkomen mee eens. Ik dacht eerst ook aan de opbrengst. Toen ik mijn eerste groei begon heb ik het verkloot door autoflowers direct in batmix te planten. ik er uit eindelijk maar een paar gram aan overgehouden omdat de plant de hele groei ontzettend veel last had. Ik zou zeggen: 200 of 10 gram, ligt helemaal aan jou en hoe je met je planten omgaat.

        Comment

        Bezig...
        X