Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Telt wattage?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Denk dat we vooral in watt spreken omdat dat hetgene is wat je verbruikt en waarvoor je betaalt. Die par waarde van mijn leds boeit mij bv ni, volstaat voor mij dat ik er meer dan 1 op 1 mee kan kweken. Die waarde is ook vrij irrelevant bij hps want daar scheelt dat onderling toch weinig. En dat zijn de meesten nog gewoon. Of dat nu een gavita is, of een lumatec, of een bal of een philips of een lumii, veel zal het niet schelen. Cobs zitten er boven, al de rest er onder.

    Comment


      #17
      Als je par zou meten zou je er achter komen dat je wellicht met met minder watt het zelfde resultaat zou hebben .... En watt is wat je betaald inderdaad
      ​​​​​

      Comment


        #18
        Maar eer je dat eruit hebt gehaald zijn we wat? 10 jaar verder? Tegen dan is er wel al iets efficienters. Ik kocht cree cobs omdat ik het leuk vond om zelf te maken en je wilt na zoveel jaar wel is iets nieuws. Maar dat was 10 keer de prijs van een hps. Ik haal meer met die 450 watt aan cobs dan de meeste met een 600 watter hps. Maar de cobs zijn nog steeds veruit duurder en zullen dat nog wel effe zo zijn. En dan heb je die meter nog niet. Al kan je ook gewoon de specs gaan opzoeken

        Comment

        Bezig...
        X