Sin tra bajo auto outdoor kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • samdw
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2018
    • 34

    #1

    Sin tra bajo auto outdoor kweek

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik zou graag jullie mening willen horen over hoe ik mijn autoflowers wil gaan kweken deze zomer.

    Ik zal beginnen met het ontkiemen van het eerste zaadje direct in de 40L pot, onderin de pot heb ik hydrokorrels gelegt en in de pot zit gewone potgrond uit de bouwmarkt. Ik zal hem dan een week voor het raam op kamertemperatuur zetten en daarna buiten in de tuin in de zon. Wanneer ik zie dat de plant voeding nodig heeft zal ik hem groeivoeding geven en wanneer die bloeit bloeivoeding natuurlijk. Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of dit goed is en wat beter kan.
    mvg Sam!
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    15 literpotten zijn groot zat en dan allmix van de growshop en bio voeding van de growshop
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Als ik dit topic nou eens verplaats naar de kweekverslagen, en jij gaat dan af en toe bijhouden wat je doet ?
    Heb je vragen, stel je ze meteen, en als je iets verkeerd doet ga je dat zeker horen

    Ahja, en wat joremkrank zei eh...
    ik denk dat 11L zelfs al voldoende is voor de meeste autoflowers.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • samdw
      samdw commented
      Editing a comment
      Heb nog 4 andere zaadjes, zal deze op de manier van krankjoram kweken en daarover een topic aanmaken bij kweekverslagen!

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
Bezig...