Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in de zomer op HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken in de zomer op HPS

    Korting op 420shop
    Zijn er hier mensen die cannabis kweken in de zomerperiode op een warme kamer, met de kweekkast Bonanza HPS 600 watt, op 1 vierkante meter?
    Of wat zijn jullie soortgelijke ervaringen?

    #2


    Als je probeert uit te leggen dat dat niet lukt, toch maar effe de vraag opnieuw stellen? Wie weet heeft er nog iemand de koelkast open staan? Ik geef het op.

    Comment


    • Gozah
      Gozah commented
      Editing a comment
      Tja, als je in het ene topic niet de antwoorden krijgt die je horen wilt, dan start je een nieuwe. Tot iemand wel het antwoord geeft die je horen wilt. Zo heeft hij op het mediwietforum ook minsten 15 topics gestart met precies dezelfde vragen.
      Last edited by Gozah; 8 May 2018, 09:14.

    #3
    Sowieso zou ik de nachturen gaan gebruiken, want overdag kan het binnen in een kamer ook 30 graden of warmer zijn tijdens een hittegolf, onder een dak met volle zon is dat al helemaal snel het geval. Die temperatuur is gelijk ook de begintemperatuur van je luchtinlaat.... tel daar dan een aantal graden bij op veroorzaakt door de warmte van je lamp (en je vsa die ook een hoop warmte produceert) en dat kan al snel funest worden voor je dames. Wellicht een mobiel aircootje paraat houden voor de warme dagen?? Vreet stroom, dat wel...

    Comment


      #4
      Hey Meglow, inderdaad die nachtelijke uren pak ik mooi mee voor de groei, in de bloei nog idealer, minder uren licht.

      Ik zou de HPS lamp ook kunnen zetten op maximaal 400 watt.
      Is te dimmen tot 250, en 400 watt, en valt uiteraard op de 600 watt te zetten.

      De groei kan ik stabiel houden op 18/6.

      Comment


      • Stonerr
        Stonerr commented
        Editing a comment
        Ik heb al 27 graden in de tent met 400w hps en de mijne is 2m hoog! Hier zit ook een 750m3 afzuiger op.. je krijgt dit nooit gekoeld, zeker al niet als het een warme kamer is..
        Daarmee dat je beter led kan gebruiken of een grotere tent zoals vele u al de raad hebben gegeven.........

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment

      #5
      Past helaas niet in mijn budget een led lamp.
      Anders had ik die keuze al gemaakt.

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Nicle View Post
        Past helaas niet in mijn budget een led lamp.
        Anders had ik die keuze al gemaakt.
        Er zijn ook zeer goede Budget modellen LED kweeklampen. Ik verkoop ze ook in mijn webshop. Mag geen reclame maken dus zal je de naam niet geven
        Maar https://bestvaled.com/products/bestv...led-grow-light31a1d97d77e8590a3173be47e92d2670.png

        En anders misschien een soort wellness resort beginnen. Met zweethokjes voor ouderen. Suc6 man
        Last edited by Helemaal Top; 8 May 2018, 19:29.

        Comment


          #7
          Hou het lekker bij je HPS lamp, dim je ballast desnoods op 250w met warme zomerdagen, meer kan je er niet aan doen op 1m2.
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #8
            Inderdaad houd hem anders maar op 250 watt, en op minder warme dagen hoop ik nog te kunnen knallen.

            Comment


              #9
              Ik had net voor het eerst dit jaar mijn mobiele airco aangezwengeld en begreep maar niet waarom het niet kouder werd in mijn kamer.... bleek dat ik de slang waar de warme lucht uitkomt nog niet aangesloten had op de muurdoorvoer... brengt mij gelijk op een andere vraag: Waar ga jij de lucht uit je kast naartoe afvoeren?? Ik hoop toch wel naar buiten?
              succes en gebruik die koelkast van je enkel en alleen om je biertje in koud te zetten

              Comment


                #10
                Zal de deur of het raam op een kier moeten zetten, om te ventileren.
                Liever de deur dan het raam natuurlijk.

                Comment


                  #11
                  Ik geloof er niet in, maar verder succes gewenst met je plan.

                  Comment


                    #12
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      #13
                      Hey Ganjamaster, bedankt voor je reactie. Goed om te weten, dat het dus wel kan met hoge temperaturen binnen kweken.
                      Dat je geen in- en uitzuig gebruikt, bespaar je mooi op stroom kosten.

                      Led wil ik uiteindelijk voor gaan, maar eerst flink sparen.

                      Comment


                        #14
                        smoker? Ik neem aan dat je bedoelt dat je de warme lucht uit je tentje via je dakraam naar buiten blaast?? Zoja, meld het ff want deze jongen denkt dat dat niet nodig is.

                        Comment


                          #15
                          Ik ga nergens een gat in mijn woning boren.
                          Het wordt dus de deur openlaten staan, om te ventileren.

                          Comment

                          Bezig...
                          X