Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy Bud rqs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Easy Bud rqs

    Korting op 420shop

    #2
    Er zijn ondertussen al een tiental growshops in Belgie. Elke standaard potgrond doet het voor de rest goed. DCM kruiden bv. Die kom je vaak tegen.

    Hoe kom je trouwens terecht bij RQS? Beginners komen daar vaak op uit en dat is zowat de slechtste zaadbank waaruit je kan kiezen...

    Comment


      #3
      beowulf Als je gaat googelen naar zaden kom je bijna altijd uit op RQS. Ze doen het super goed in de zoek resultaten en hebben een prachtige site met prachtige verhalen. Als beginner weet je niet beter en koop je het maar daar.

      Comment


        #4
        Bedankt voor de reactie. Ik was altijd overtuigd door de mooie site en de fotos dat rqs best te vertrouwen was, maar ja. Welke site stellen jullie dan voor voor de volgende keer? En dus de DCM potgrond voor kruiden is oke? En ik moet daar dan als beginneling niks aan toevoegen ik denk dan aan perliet, voedingstoffen ect. Of raden jullie wel iets aan. Liefst niet te duur probeer het ook maar om de smaak te pakken te krijgen.

        Comment


        • Anthony997
          Anthony997 commented
          Editing a comment
          ik heb slechte ervaringen met RQS !
          Ik gebruik voor de beginfase zaai en stekgrond van DCM, en later verpotten naar aarde groenten en kruiden van DCM.
          is zeer goede aarde ( heel luchtig zonder rommel erin)
          in groenten en kruiden aarde zit voor 100 dagen voeding.

        #5
        Bedankt. Ik ga dan gewoon eerst de stekgrond en dan DCM kruidenpotgrond geen voedingstoffen geven dan kom ik er wel hoop ik. Nog tips voor beginners? Of voor guerrilla kwekers?

        Comment


          #6
          Is het deze potgrond dat jullie bedoelen? Deze is ook luchtig genoeg ect?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Anthony997
            Anthony997 commented
            Editing a comment
            ja die bedoelen we.
            ja deze is zeer luchtig....zorg wel als je potgrond koopt in de winkel dat ze die binnen bewaren en niet buiten in de regen.
            Ik ga haar sowieso nog voeding geven binnen paar weken wanneer de blaadjes licht groen beginnen te worden ( ik gebruik biotabs )

          #7
          Je gaat guerilla kweken met potten ?

          Apart ..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            Ja ik was bang dat de aarde op de plek waar ik het doe te hard is ik ben een beginner dus als ik foute dingen zeg corrigeer me maar ik ben hier ten slotte om dingen te leren. En ik dacht dat ik met potgrond minder problemen ging hebbben dus ik zou gewoon een gat graven en men pot erin zetten en onder de pot ook nog wat uitgraven zodat het overtollige water niet op de bodem van de pot blijft.

            Comment


              #9
              Ah, oke, nee als jij er een goeie reden voor hebt is dat prima.
              Ik zoek guerillaplekken uit met grond die goed genoeg is, maar dat zal niet in elke provincie even makkelijk te vinden zijn.
              De pot voor 3/4 ingraven is prima, zolang dat stuk land niet onder loopt als het regent, anders staan ze in een badkuip
              Als je de gaten onderin wat groter maakt kunnen de wortels er eventueel doorheen als ze daar zin in hebben.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #10
                Bedankt ik heb eens rondgevraagd en we hebben in mijn provincie blijkbaar vrij vruchtbare leemgrond er zijn hier ook veel akkers in de buurt en naast mijn guerrilla plek staan enorm veel netels of in ieder geval prikplanten. Iemand nog tips over de voeding want ik ken er niks van en op elke site vind ik andere antwoorden of reclame over hun eigen voeding liefst voeding van tuiwinkels.

                Bedankt iedereen voor de antwoorden deze helpen mij echt voorruit

                Comment


                  #11
                  Kip/koemestkorrels. Handje erbij, klaar. Als ze wat ouder zijn.

                  Comment


                    #12
                    Maar als er al voeding in de bodem zit is dat dan echt nodig?

                    Comment


                      #13
                      Er zit nooit genoeg voeding in voor 4-5 maand, dus ja. En zeker niet voor wietplanten die relatief veel voeding vragen. En anders een fles voeding van in de action voor groenten. Kost 2 euro.

                      Comment


                        #14
                        Ik heb easy Bud van rqs die kun je na 2 maanden oogsten staat op hun site weer niet of het waar is

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Het is een autoflower.
                          Maandje of drie mag je wel op rekenen bij autoflowers.

                        #15
                        Oke bedankt

                        Comment

                        Bezig...
                        X