Man of vrouw

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zegna
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2018
    • 9

    #1

    Man of vrouw

    Korting op 420shop
    Deze auto is 3 1/2 week oud is dit een mam of vrouw?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    De vraag is of het een hermafrodiet is, of een vrouw.
    Heb je nog meer foto's ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Zegna
      Stekje
      Nieuw Lid
      • May 2018
      • 9

      #3
      Ik zal er nu nog een paar maken en er op zetten

      Comment

      • Zegna
        Stekje
        Nieuw Lid
        • May 2018
        • 9

        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • Jack Spliff
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2017
          • 771

          #5
          Dat zijn geen ballen maar kelken die als eerste ontstaan.

          Comment

          • Zegna
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2018
            • 9

            #6
            Dus een vrouw?

            Comment

            • de oerhippie
              Ultra Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 2132

              #7
              Hou het maar op een vrouw, maak es foto van een groter gedeelte van de plant, die foto op post #4 is vrijwel identiek als foto post # 1.
              Misschien is dat dan beter te beoordelen.
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment

              • Zegna
                Stekje
                Nieuw Lid
                • May 2018
                • 9

                #8
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Yep, vanaf deze foto's heeft het het meeste weg van een dame.
                  Misschien kun je dit topic eens doornemen als je tijd hebt, dan kun je dat zelf ook wat makkelijker beoordelen : Het grote mannetje/vrouwtje topic
                  Als je rechtsboven in het zoekraampje 'hermafrodiet' intiept kom je ook veel topics tegen met foto's.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Zegna
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • May 2018
                    • 9

                    #10
                    Ik heb die topic even bekeken en kom daar niet helemaal bij uit.

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Dan geef ik het op.
                  • Gps
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2014
                    • 1988

                    #11
                    Het grote verschil is dat de mannetje balletjes hebben die hangen.

                    Bij vrouwtjes zitten balletje op de tak.

                    De omschrijving balletjes is natuurlijk niet correct.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment

                    • Zegna
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • May 2018
                      • 9

                      #12
                      Dus als ik het goed begrijp hoef ik mij geen zorgen te maken, een meid dus.

                      Comment

                      • BackYardPlant
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2016
                        • 1260

                        #13
                        die grote dingen dat zijn in ieder geval vrouwelijke bloemetjes, das zeker.
                        Die dingen in de oksels lijken mij het meest op verder ontwikkelde calyxen (Wiet is eigenlijk een boel calyxen bij elkaar, die vormen samen een "top").
                        In de oksels maakt de plant vaak voorbloei, de voorbloei ontwikkelt echter op eigen tempo door heb ik zo het gevoel, waardoor die wat sneller rijp is dan de rest. En dus ook wat sneller dik. (die dingen eraf peuteren is niet handig, krijg je een boel wondjes van en levert nauwelijks wat te roken op)
                        OF je hebt zaadjes en er staat ergens anders een herma

                        Mannelijke oksel:
                        ?u=https%3A%2F%2Fwww.liwts.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F12%2Fcalyx.png&f=1.png


                        Vrouwelijke oksel:
                        ?u=https%3A%2F%2Ftse2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.lmJaWGSSlAUQgnE1lsJiBQHaGu%26pid%3D15.1&f=1.jpg

                        Vrouwelijke ontwikkelde calyx:

                        ?u=https%3A%2F%2Ftse4.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.AvdNH3-xFUNyl0kiuF7bawHaFr%26pid%3D15.1&f=1.jpg


                        Hermafrodiet:

                        (linker oksel mannelijk rechter oksel vrouwelijk)
                        ?u=https%3A%2F%2Fwww.420magazine.com%2Fgallery%2Fdata%2F504%2FUntitled-162.jpg&f=1.jpg


                        pluk ik net ff snel van internet

                        Comment

                        • Zegna
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • May 2018
                          • 9

                          #14
                          Top, dank je.
                          ik ben gerust gesteld.

                          Comment

                          • de oerhippie
                            Ultra Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Aug 2011
                            • 2132

                            #15
                            Dank voor je foto, wees gerust het is een dame.
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment

                            Bezig...