Kweekkast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Ipie
    commented on 's reply
    Tja, natuurlijk hoop ik het beste voor je, maar ga er in het begin vanuit op minder......
    Dan kan het nooit tegenvallen.......
    Mijn eerste kweken vele jaren terug waren compleet mislukt, maar ach, valt bij jou hopelijk mee!!

  • Doink
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Doink

    Heb je ook iets van koolstof filter of niet zo ja welke dan en was die beetje goedkoop want vind ze allemaal beetje duur
    Ik hoop op een 0.7 g per watt dus ongeveer 75g


    Leave a comment:


  • Ipie
    commented on 's reply
    Nee, geen koolstoffilter omdat mijn soort weinig ruik afgeeft.
    Daar buiten is het een klein kamertje waar niemand komt.
    Wel een klein raampje wat open staat en met de afvoer-ven regel ik de warmte en luchttoevoer...
    Verwacht hier geen wonderen van maar rond de 70 gram van twee plantjes ben ik tevreden!!
    Kosten ongeveer een kleine 50 euro per 11 weken met een winkelwaarde van 700!

  • Doink
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Doink

    Zozo lekker hoor met hoeveel watt kweek je?
    Heb je ook iets van koolstof filter of niet zo ja welke dan en was die beetje goedkoop want vind ze allemaal beetje duur

    Leave a comment:


  • Ipie
    commented on 's reply
    Vier maal 23 watt 1750 lumen per lamp...

  • Doink
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ipie
    Bij mij wel hoor!
    Zozo lekker hoor met hoeveel watt kweek je?

    Leave a comment:


  • Ipie
    replied
    Bij mij wel hoor!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • Doink
    heeft een topic gestart Kweekkast

    Kweekkast

    Ik heb een kweek kast gemaakt opp is ongeveer 0.5 m2 met 120watt spaarlampen

    Denken jullie dat dit gaat werken ?
Bezig...