Kan iemand me tips geven?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dave89
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2018
    • 3

    #1

    Kan iemand me tips geven?

    Korting op 420shop
    hallo,
    ik ben nieuw dit forum.
    mijn excuses alvast als dit onder een ander topic geplaatst moest worden.

    ik ben bezig met een plantje buiten, ik heb nog geen gebruik gemaakt van voedingsstoffen.
    nou staat het plantje ongeveer 5 week buiten.
    Het gaat om een Kera White Thunder.

    de onderste bladeren zijn een beetje slapjes. Graag advies
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Waar staat ze in, en hoeveel daarvan ?
    Zitten er genoeg gaten in die emmer ?
    Extra dingen toegevoegd aan de aarde ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Dave89
      Dave89 commented
      Editing a comment
      Ze staat in een 12liter emmer.
      ik heb pokon bio potgrond gebruikt met een ph van 5/6.5 (is normaal voor tomaten)
      in de emmer zitten 8 gaten.
      verder heb ik nog niks toegevoegd.
      ik probeer haar zoveel mogelijk zonlicht te geven door de emmer regelmatig te verplaatsen.
Bezig...