Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weer een oogst vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Weer een oogst vraag

Korting op 420shop
    Hallo, ik ben denk ik wel de meest onwaarschijnlijke en onervaren hobby wiet kweker die er is en heb zoals zo vele
    de geijkte vragen.

Probeer even in het kort te vertellen wat ik heb gebrouwd en wat het probleem is.
    Ik ben een moeder van twee nog thuis wonende grote zoons waar van wel eens een wietje rookt.
    nu vind ik de meeste verkooppunten erg vaag en de prijs hoog dus ik dacht ga zelf eens wat uitproberen. Is weer eens wat anders dan tomaten en kruiden.

Heb dit forum flink door gespit en ben begonnen dit voorjaar met 4 verschillende autoflowers in de vensterbank en met mooi weer
    mogen de dames naar buiten.
    Ze staan nu 12 weken en ik kijk ze iederedag na op luizen behalve 1 dag. Je voelt hem al aan komen in 2 dagen tijd vol met luis.
    niet meer te bestrijden dus heb de aangetaste voornamelijk grote bladeren er af geknipt. Ze hebben dit goed doorstaan en staan er nog goed bij.
    ze hebben wel huisarrest gekregen haha.

nu heb ik me helemaal gek gelezen wanneer je kunt oogsten maar vind het toch nog lastig te zien. 1 van de plantjes gaat harder dan de rest en had de meeste schade. Ik denk zelf dat deze nog maar een weekje hoeft maar ontvang graag de mening van de meer ervaren kwekers hier.

als het goed gegaan is hier onder foto’s

Groet Caroos

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Ja, weekje denk ik ook wel, zo vanaf deze foto's.
      (eigenlijk moet je de trichomen bekijken met een microscoopje of minimaal 30x vergrootglas)

Als je nog voeding meegeeft mag je daar wel mee stoppen nu.
      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Ben al een weekje of zo alleen water aan het geven zonder de bloeivoeding dus dat heb ik al goed gedaan .
        Heb wel gekeken met een vergrootglas ( microscoopje is onderweg met de post uit China) maar dat is niet groot genoeg.
        ze zien er wel heel melkachtig wit uit dus dat gaat ook de goede kant op.
        Kijk het nog een weekje aan hoe ze het doet met minimaal blad er aan.

Bedankt voor je reactie en de tip.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X