Vraag blad autoflower.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DobbySUSS
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2018
    • 3

    #1

    Vraag blad autoflower.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb nu sinds 3 weken en een dag een autoflower, maar nu heb ik een vraag.

    dit is mijn eerste plantje dus ik ben zo beginner als maar kan.

    ze is een buitenplantje, en na mijn mening en alle info online doet ze het aardig. So fat so good. Nu viel mij op dat 1 blaadje eigenwijs naar beneden groeit. Dit doet ze ook al vanaf t moment dat ze zichtbaar was. De rest van de plant oogt na mijn mening gezond.

    Weet iemand wat mn plantje me wil zeggen???? of kan gewoon een keer gebeuren niks ergs?

    mvg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Misschien heeft ze hoogtevrees omdat de aarde zo ver weg is ?

    Nee, niks bijzonders.
    Zou ze wel in de zon zetten, zo in de schaduw wordt 't niet veel.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • DobbySUSS
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jun 2018
      • 3

      #3
      Staat een hele dag in de zon hoor. Beetje jammer dat t nu bewolkt is. De voorspellingen zijn wel weer goed

      Comment

      • Ongeldig
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2016
        • 759

        #4
        Niks ergs.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment

        Bezig...