Koud

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dailysmoker020
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2018
    • 32

    #1

    Koud

    Korting op 420shop
    hoi vandaag is het erg koud geweest en ik heb mijn plantje’s buiten op het balkon staan zou dit erg voor mijn plantje’s zijn? zijn trouwens autoflowers.
  • Harm420
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2017
    • 63

    #2
    Dat kan de plant wel hebben, de plant zal alleen niet zo snel meer groeien door een lage temperatuur, als je een autoflower hebt kan het ervoor zorgen dat als het vaker zo koud is de plant klein wordt.

    Comment


    • Dailysmoker020
      Dailysmoker020 commented
      Editing a comment
      Kut gelukig is het morgen weer lekker weer

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Wat is dat voor onzin plant groei gewoon warm of koud. Pas als het nog maar 10 graden is stopt de groei van een plant
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #3
    Zolang het niet gaat vriezen, niets aan de hand....
    Natuurlijk doet alles het beter met goed weer!
    Met een afje die gemiddeld een meter wordt heb je altijd minder opbrengst..........

    Comment

    Bezig...