Even wat te delen\\Foto's

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pikvis
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2018
    • 8

    #1

    Even wat te delen\\Foto's

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal!!!
    Ik heb nog niks geplaatst... dus laat ik dat maar doen.
    Ik lees vooral heel veel op het forum en heb niet echt de tijd om wat te plaatsen maar hier toch wat kiekjes van dit jaar.


    K groei alleen buiten, heb ongeveer 18 liter potten met onderin een laagje hydro korrels, en "Het mengsel" : universeel Medium met 25% perliet er door heen
    Dit jaar alleen autoflowers geplant: 1x Bubblegum Auto 101 Seeds, 1x White widow Auto Huismerk wietzaadjes.nl en 1x Blue Dreamer Auto Huismerk Wietzaadjes.nl

    dusjaaa.... de dames zijn op 13/14-05-2017 opgekomen en staan nu al een X weken in bloei.
    Voor de rest geen problemen gehad had wel last van luis maar met wat look en zeep er van af gekomen
    Ik heb niet echt iets te plaatsen buiten dat ik ze BAC Biologische bloeivoeding geef.
    En ik lees vooral heel veel op dit forum, maar wilde toch iets plaatsen dus hier wat uitgewerkte kiekjes
    buubblee.jpgmooi.jpg BubbleGum ^ Macro

    plant.jpg Blue Dreamer yj.jpg ​​​​​​​


    plany.jpg ​​​​​​​White widow top.jpgHier zie je al goed een begin


    Wat vinden jullie hoe me plantjes er bij staan?? ik hoor het graag!!!

    Groeten PikVis!

    ​​​​​​​


    ​​​​​​​
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Zien er goed uit !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Ongeldig
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2016
      • 759

      #3
      Geinig! Ik zou zeggen ga voor een tweede ronde inclusief een kweekverslag. Dan schuif ik aan.
      Ziet er goed uit hoor.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Yep, ze doen het goed bij je.
        Nu nog een weekje of 6-7 geduld uitoefenen

        * hou je die in een aquarium ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • pikvis
          pikvis commented
          Editing a comment
          Haha,pikvissen zijn denk ik niet te houden... of uberhaupt te verkrijgen, laat staan kweken.
      • philly
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 424

        #5
        proper hoor, lekkere strakke planten. Heb vroeger ook wel perliet gebruikt; nu niet meer.. merk je verschil als je het gebruikt?

        Comment


        • pikvis
          pikvis commented
          Editing a comment
          Ik merk dat de grond echt veel luchtiger is. En het niet 1 modder poel word. Zelfs na het water geven is de grond nog luchtig. Dit is door heel de pot dus dat is een voordeel kunnen de wortels goed groeien

        • philly
          philly commented
          Editing a comment
          Misschien dat ik volgend jaar ook weer eens probeer met perliet. Als ik nu m'n potten vul met aarde en de aarde niet te veel aandruk; heb ik de indruk dat het ook nog vrij luchtig is; Heb altijd hele mooie 'rootballen' :p, misschien ook wel dankzij het gebruik van Plagron power roots... Succes met je kweek ga 'm volgen
      • Anthony997
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2018
        • 114

        #6
        ACID pikvis

        Comment

        Bezig...