Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer zaailing onder hps 150w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ziet er nog altijd niet goed uit afdakje overgezet (zie foto) na half uurtje

    38.2 graden
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

    Comment


      #17
      Je afzuiger staat op volle kracht afzuigen ? En hoeveel zuigt deze af ? Heb je ook een actieve inlaat ? Waar staat je hok ?

      Je moet zien dat je frisse lucht naar binnen krijgt, warme lucht naar buiten en je hok in een hele koele ruimte.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Thajoejoe
        Thajoejoe commented
        Editing a comment
        Ik heb de cnnbs gkit hpl lamp https://www.cnnbs.nl/rollingstoned-g-kit/.

        Afzuiger heeft maar 1 stand in mijn ogen. Achteraan van onder heb je drie gaten met plastice potten in waar lucht zou moeten binnenkomen. De ruimte is inderdaad niet zo koel.

      #18
      Dan zal je of de ruimte moeten koelen (je zuigt nu warme lucht aan) of actief gaan aanzuigen van een koele ruimte / buiten. Hoe sterk is je afzuiger en waar blaas je je lucht naartoe die je afzuigt ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Thajoejoe
        Thajoejoe commented
        Editing a comment
        Maximale luchtstroom:240 m3/uur Optimale luchtstroom:160 m3/uur Hoogte:250mm
        Diameter filter:190mm
        Diameter flens: 125mm Gewicht:1,5kg

        Lucht blaast gewoon buiten in de kamer dus trekt dan vermoedelijk warme lucht binnen en het is ier al 25 graden met het warme weer. Mss zo een mobiele airco in die kamer zetten maar waar moet ik die buizen achterlaten op een appartement :p

      #19
      Zou het helpen om deze 100 watt led lamp aan te schaffen? https://www.g-tools.nl/product/verli...led-kweeklamp/?

      of zal het hier dan nog altijd te warm blijven 27 graden hier zonder lamp aan.
      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Led wordt ook warm, zolang je geen koelere lucht kunt aanvoeren zal het altijd te warm blijven op warme dagen.

      #20

      Comment

      Bezig...
      X