Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower te klein?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower te klein?

Korting op 420shop
    Goedenavond allemaal. Ik heb drie autoflowers staan, in drie verschillende mediums(testcase). Nou heeft één autoflower heel erg mooi blad en is super vol. Nou komt het euvel, ze is niet erg hoog vergeleken met de andere( wel veel mooier qwa blad). Ze gaat over 2 dagen de vierde week in en is 27 cm hoog. Telde overigens wel 6 internodes en is nog niet in bloei. Mijn vraag is, is het normaal dat ze nog zo laag is en zo niet, hoe krijg ik haar hoger?
    alvast bedankt!

Comment

mooie bosje hoor laag is niet altijd slecht

Comment

onder wat voor een lamp staan die?
        krijgen licht zat

compact en klein zijn 2 verschillende dingen, compact is niet zo erg binnen, als de toppen maar niet hetzelfde doen, dat kan soms tot rot leiden

Comment

• kweki
          kweki commented
          Editing a comment
          ik dacht dat compacte toppen buiten meer problemen opleverden?
          binnen kan je tog ook de luchtvochtigheid controleren? of bedoel je tijdens het drogen

Als je de volgende keer wat aarde in die pot gooit steekt ze er al een stuk verder bovenuit.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Ze staan onder de solarsystem 550. Dat is een led kweeklamp. Ik heb ze ontkiemd in een kiembakje. Na het ontkiemen gelijk de volle( 20 liter) pot in. De andere 2 zijn niet zo laag, maar zijn van hetzelfde soort en staan onder dezelfde lamp. Ze zijn alleen niet zo vol qwa blad.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X