Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light 4 beginners

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Northern Light 4 beginners

    Korting op 420shop
    Als liefhebbende echtgenoot maak/groei ik nu voor de 3de keer wietjes voor mijn echtgenote. Niet alleen voor de geld besparende eigenschap van home-grown tov coffee-shop, maar ook omdat ik het leuk vind om te doen.

    Dit jaar is kleinschalig (zie mijn kweekverslag). 2 x Northern Lights AF.

    Nu komt het.

    Ik zit met de vrouw buiten. Zij geeft een positief geladen opmerking over de plantjes. Gevolgd door de vraag: "Hoe heten deze dan eigenlijk??"

    Ik zeg: Northern Lights.

    En nu komt het. Zij zegt: "pppppppppffffffffffffff, jammer. Dat is Beginners wiet"
    Uiteraard zakje mijn broek af.

    Ik heb natuurlijk gelijk het internet afgestruint en lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de N-L.
    Vorig jaar (ik had toen wat meer ruimte om te groeien) heb ik haar meerdere soorten voorgeschoteld. Er was toen wat te kiezen. Ze is dus verwend geraakt

    Maare, ik ben uiteraard benieuwd naar jullie ervaringen over de N-L.
    Is het beginners-spul?? Of ook "okay" voor de more experienced smoker.

    #2
    Het is een indica, mogelijk zoekt je vrouw meer naar een effect van een moderne sativa barstensvol THC en nauwelijks CBD.
    Imho is NL een prima wietje. Als je de duizenden reviews op internet bekijkt ben ik niet de enige. De tijd lijkt daar geen invloed op te hebben. Echter als je supersterke sativa's gewend bent, dan merk je mogelijk weinig van NL. Het lijkt dan een beginnerswietje, maar laat moeder de vrouw een maand stoppen en er eentje opsteken, ik denk dat ze het dan ook een prima wietje vindt.

    Comment


      #3
      Het is niet alleen NL maar het is nog erger.
      Het is een autoflower dus het is een NL gekruisd met een laag thc autoflower

      Mja wat doe je eraan.
      Ik vond het effect van de gewone NL wel oke.
      Prima geschikt voor dit type weer.

      Het hangt allemaal af van hoever je ze laat afbloeien.
      Ik zou wel voor een flink deel amber trichomen gaan, voor zover dat mogelijk is.
      Bij een buitenkweek heb je het oogstmoment niet altijd in de hand.

      Het is eigen kweek dus altijd beter dan van de shop.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X