Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fimmenf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    fimmenf

    Korting op 420shop
    hoeveel toppen mag je tegelijk fimmen? Grtz Greenthumb

    #2

    Comment


      #3
      Dat mag je zelf weten.
      Je doet dit het beste pas vanaf de derde/vierde node op zijn vroegst. Later kan ook, behalve tijdens de bloei. Tenzij je apart wilt doen. Of wanneer je alle informatie op een bepaalde site geloofd. cnnbs.nl
      Je kan het meerdere keren doen. Dit geldt wel alleen voor feminised en reguliere planten. Je kan ook de toppen van de zijtakken en de oksels meenemen. Dat mag je allemaal zelf weten. Als het je eerste jaar is zou ik je aanraden gewoon eens te kijken hoe je plant op de normale manier groeit. Als je meerdere planten heb staan zou je er op een kunnen experimenteren. Om het verschil te zien. Een top fimmen en dan aankijken wat er gebeurd. Voor een eerste keer zou ik het daarbij laten, gewoon voor het geval dat ik het misschien verkeerd doe.

      Autoflowers toppen of fimmen daar zijn de meningen over verdeeld.
      Je kan er ziektes mee overbrengen, je kan verkeerd fimmen waardoor je de nieuwe groeipunten gewoon doodknijpt. Je plant loopt er een vertraging in de groei door op.


      Sticky: Toppen,dieven en fimmen van een plant

      Er is trouwens altijd nog deze forum tutorial die het je veel beter uitlegt. Had je die al gelezen?



      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


      • Greenthumb420
        Greenthumb420 commented
        Editing a comment
        Bedankt! Ik ga niet in de bloei toppen of fimmen. Ook ga ik zeker geen info aannemen van cnnbs.nl. Al gehoord van dingen die mislopen door info van die site. Ik heb op de 8ste node pas getopt en nadien die 2 toppen gefimt. Resultaat ziet er goed uit. Groetjes
    Bezig...
    X