Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar voor de oogst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar voor de oogst?

    Korting op 420shop
    Hi,

    Ik vraag me af of mijn toppen al rijp genoeg zijn om te oogsten. De plant (auto orange bud: dutch passion seed company) is sinds vandaag exact 11 weken oud. De 18de (bijna 2 weken geleden) ben ik gestopt met voeding, heb ik haar gespoeld en de afgelopen tijd alleen maar water gegeven, met het oog op dat ik komende donderdag (2 augustus) op vakantie vertrek en de wiet in de tussentijd kan drogen. Ik heb wat close-up foto's bijgevoegd zodat jullie kunnen zien hoever ze zijn. Ik zou ze liefst melkachtig hebben omdat ik wel van de high hou, maar zijn ze al melkachtig genoeg of toch nog een paar dagen wachten?

    Ik ben benieuwd naar jullie advies,

    Thanks!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Hoe lang ga je weg ?

            Plantje zou eventueel nog wel een weekje kunnen, maar als je langer weggaat zit er niks anders op dan vlak voor vertrek oogsten heh ..
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Dat heeft wel invloed ja, ze kunnen namelijk dood gaan als ze geen water krijgen.

            • paracetamol
              paracetamol commented
              Editing a comment
              hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat ze niet doodgaan? Overmatig water toedienen voor vertrek en hopen op het beste?

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Dat komt op de 2e plaats van minst slimme oplossingen.
              Op het forum staan wel wat oplossingen voor watergeven tijdens vakantie.
              En anders oogst je 'm gewoon vlak voor vertrek.

            #7
            Dat zien er compacte toppen uit, probeer iemand te zoeken die er een weekje voor kan zorgen, je plantje mag nog wel even staan... van die kleine toppen zijn de haartjes zelfs nog niet eens bruin...

            Comment


              #8
              maak eens foto van heel de plant water geven kan ook met grote fles water en touwtje evt plant in schaduw zetten over leef ze ook zo een hele week
              God was never on your side..

              Comment


              • paracetamol
                paracetamol commented
                Editing a comment
                Wat bedoel je met grote fles water en touwtje?

                PS: foto van de volledige plant heb ik hieronder gepost

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                paracetamol zoek bijvoorbeeld eens op: water wick

              #9
              de volledige plant
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #10

                Wil je niemand belasten met de taak om je plantjes water te komen geven, terwijl jij op vakantie bent? Niks dat een beetje klussen niet kan oplossen. Met deze drie handige methodes maak je zelf een systeem om je kamerplanten in leven te houden terwijl jij van een reisje geniet.

                Zo maak je het:
                - Maak met een schaar of met behulp van een hamer en een nagel een gat in de plastic dop van een volle fles water.
                - Plant de fles nu in de grond met de dop naar beneden. Het water zal geleidelijk in de plant druppelen terwijl je weg bent.

                2. Methode twee: een fles en een koordjeZo maak je het:
                - Vul een fles of bokaal met water en zet het naast de plant. Zorg ervoor dat de bokaal of fles iets hoger dan de bloempot staat.
                - Hang een katoenen of nylon koord in het water en duw dat ook in de grond in de bloempot.
                - Het water gaat nu via het koordje geleidelijk in de bloempot. Let op: gebruik een koord of stuk stof dat water kan absorberen uit katoen of nylon, anders zal de truc niet werken.
                God was never on your side..

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  P.s tip 3is geheim

                #11
                Ik zou der laten staan ze is nu nog niet rijp ik zou haar wel beschermd weg zetten zover mogelijk
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X