Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lobblaadje krimpt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lobblaadje krimpt

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste wietplantje die ik kweek. Vanmorgen waren de blaadjes nog goed, behalve dan dat ik een bruin plekje in een lobblaadje zag, nu zoveel uren later is er haast niks meer over van het lobblaadje. Aan de onderkant zie ik ook kleine zwarte beestjes, een stuk of 2. Ik vermoed dat ik de beestjes zal moeten bestrijden, maar het lobblaadje valt niet meer te redden waarschijnlijk? Is dit een groot probleem?
    Helaas kan ik er niet op scherpstellen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dit is dezelfde gisteren
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Wel heel jong om al zo geteisterd te worden door beestjes. Maar het kan. Verbranding/uitdroging is misschien ook een optie met dit weer.
        Als het beestjes zijn moet je ze kunnen zien zitten en dus kunnen verwijderen. Of laten zitten, al zou ik dat alleen doen als het rovers zijn. Verder niet teveel aan frummelen want dat vind ze niet lekker. En hopen dat ze door dit kritieke baby-stadium door komt.

        Ik heb gisteren een potplant leeggegooid en de temp van de aarde in de pot was hoger dan mijn lichaamstemp. Een koelbloedig beest zou het vast prima vinden. Wat is voor een kikker bv. optimaal qua maximum omgevings temp? Ik weet het eigenlijk niet.
        Maar nu dwaal ik af, vergeet deze laatste alinea maar. Het zal niet van toepassing zijn op jouw situatie anders hadden alle 10Lzwarte-pot-planten wortelproblemen door de temp van 40 tot 50 ℃, op de tast gemeten.

      #4
      Als je 2 beestjes ziet dan pak je een pincet en haal je ze eraf.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X