Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Minigrowbox

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal. Mijn naam is Linda en ben een beginnend kweker met de minigrowbox.
    het is de bedoeling om daar een autoflower in te kweken. Helaas is het een amnesia lemenator die kennelijk niet vanzelf in bloei zal gaan. Mijn programma staat standaard op 1 week bloei en daarna 70 dagen groei en daarna het droogprogramma. Na 1 week is het nog te klein om in bloei te zetten neem ik aan. Kan ik de bloei fase voor deze Lemenator aanpassen na 12.12 ?
    wil het proces niet afbreken nl.

    #2
    Dus het is geen auto flower maar een photosynthese plant ?

    Wat bedoel je met bloei fase aanpassen na 12/12 ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Schajik
      Schajik commented
      Editing a comment
      Ik dacht dat het een autoflower was. Maar deze behoort er niet toe. Maakt volgens mij niet veel uit. Met 12 12 bedoel ik 12 uur licht en 12 uur donker. Met autoflowers maakt het niet uit welk tijdschema omdat doe automatish in de bloei gaan. Dus vroeg me nu af of ik straks in de bloei fase mijn tijdschema moet aanpassen naar 12/12. Bedabkt trouwens voor je reactie.

    #3
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Schajik
      Schajik commented
      Editing a comment
      Bedankt voor je info.

    #4
    Dat kastje heeft een binnenmaat van 35 x 35 x 62 da's wel wat klein inderdaad, zelfs voor autoflowers.
    Maar het kan wel, natuurlijk kan het.
    Gelukkig heb je geen autoflower, want nu kun je zelf bepalen wanneer je ze in bloei wil hebben.
    Bij een autoflower moet je maar afwachten, en het kost wat meer stroom omdat je bij de autoflower het licht op 18/6 houdt tot het einde.

    Ik zou een niet al te grote pot gebruiken, hooguit 6-7L ofzo, en probeer een lage pot te vinden, daarmee win je weer wat hoogte voor de plant.
    Elke centimeter telt.

    Je kunt de lamp op 18/6 zetten totdat de plant 2 paar (4 dus) goeie blaadjes heeft.
    En dan tellen die eerste 2 ronde niet mee.
    Daarna kun je de klok op 12/12 zetten.

    Net zoiets als Flip hierboven zei.

    Voeding:
    De eerste 3 weken alleen spaarzaam water.
    Daarna kun je wat groeivoeding beginnen mee te geven.
    Maximaal de halve dosis, iets minder mag.
    2x per week.
    Daarna 3x en daarna 4x

    De bloeivoeding komt later pas, maar voor die tijd spreken we je wel weer denk ik

    Als je alles een beetje bijhoudt in een kweekverslagje krijg je vanzelf wel commentaar als je wat verkeerd doet
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #5
      Bedankt voor je informatie. Het kastje gaat vanzelf op 12/12 tijdens de bloei. En fijn te weten hoe ik voeding moet geven. thanks again

      Comment


        #6
        Btw. Ik heb perliet door mijn aarde gemengd. Dus het bewateren kan juist wat minder niet al te veel. Houdt genoeg vocht vast als het goed is.
        Ik hou jullie op de hoogte

        Comment

        Bezig...
        X