Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw bladerdek bij zaailingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuw bladerdek bij zaailingen

    Korting op 420shop
    hallo ik maak mij een beetje zorgen om het nieuwe bladerdek dat zich vormt bij enkele zaailingen bij de eene ziet die er mooi uit bij de andere niet zo mooi en vraag me af of deze na 6 dagen niet beter ontwikkeld zouden moeten zijn
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hier is een andere die er veel beter uit ziet
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      bij de eerste foto zie je het ook niet zo goed maar de kleur is ook niet optimaal
      ze staan nog steed in stek en zaaigrond hebben zeker niet te veel water en zitten tussen de 40 en de 55 lv op een 28 graden in de tent ongveer 6 dagen oud (boven de grond 6 dagen ) het is een og kush van het huismerk wietzaadjes.nl en staan onder 2 led lampen van chineese makelij die beweren 1500 w te zijn ( in verhouding. trekken geen 1500 w uit de muur) op ongeveer 45 cm afstand

      Comment


        #4
        ik vindt op het web heel veel informatie van hoe te ontkiemen en dergelijke maar ik vindt bijna nergens bruikbare informatie van net na het kiemen ..bij alle informatie die ik vindt zijn de plantjes al een stuk groter dan de mijne

        Comment


          #5
          Als je nou eens een weekje niet kijkt?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            +1

            Je wilt te snel, en als je nu al ongeduldig bent dan houd je maar vast voor het verdere verloop van je kweek. Kweken = geduld hebben.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              xD ja ik denk dat ik meer stress heb dan dat de planten ooit zullen hebben xD ik wil gewoon alles goed doen ik zal men best doen om jullie niet te veel meer lastig te vallen QnQ bedankt om elke keer te antwoorden thx man you rock ! flipje thx voor de rteactie

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door ObiTo View Post
                ik vindt op het web heel veel informatie van hoe te ontkiemen en dergelijke maar ik vindt bijna nergens bruikbare informatie van net na het kiemen ..bij alle informatie die ik vindt zijn de plantjes al een stuk groter dan de mijne
                Kweekverslagen...

                Comment


                  #9
                  De eerste 3 paar gekartelde blaadjes zien er ''altijd'' lelijk en mislukt uit ! daarna komen de mooie blaadjes !

                  Comment


                    #10
                    ooh ok dank je wel iedereen !! xD

                    Comment

                    Bezig...
                    X