Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaailing wortel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing wortel

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Waar zie je de wortel ? Deze zit onder de grond, die zie je niet tenzij je gaat graven wat niet aan te raden is.

    Ga je haar nog buiten zetten ? Dan zou ik dat nu doen, achter het raam krijgt ze een stuk minder licht en een auto flower groeit maar even.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Belgium420
      Belgium420 commented
      Editing a comment
      k ben idd een beetje gaan opgraven en het plantje rustig eruit gehaaald toen zag ik dat et nog maar 1 worteltje was en idd ik wou haar nog buiten zetten mq vroeg me af als ik ze nu buiten zet moet ik dan ze ieder avond binnen zit voor in geval van heftig regen en vroeg me ook af of hzt goed is als ik ze nu 2 weken buiten zet en dan nog derest onder een 100w led lamp laat groeien

    #3
    Op de 1ste plaats moet je van de wortel afblijven, met graven kan je de boel kapot maken en dan gaat ze dood. Nooit meer doen ok ?

    Als je ze eerst binnen opkweekt dan worden ze verwend, als ze dan naar buiten gaat moet ze eerst wennen in de schaduw. Als ze vanaf het begin buiten staat dan went ze meteen aan de felle zon en kan ze het beste groeien. Er kan immers geen ekele lamp op tegen de zon. In de natuur groeien ze ook buiten, daar worden ze ook niet verwend.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Belgium420
      Belgium420 commented
      Editing a comment
      Heb sinds gisteren nog een zaadje laten ontkiemen royal jack ook AF en morgen plant ik doe ook en zal dan van de wortel blijven beloofd xp en denk je nog dat deze plant het zal redden nog ?

    #4
    Als ze morgen plat ligt weet je dat ze het niet gered heeft maar volgens mij komt het wel goed.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Belgium420
      Belgium420 commented
      Editing a comment
      Moet ik het plantje iedee avond da nog binnen zetten voor int geval het gaat regen en ik ga morgen men jack planten als ik het geplant direct buiten zetten en dan maar hopen op zon ?

    #5
    Lekker buiten laten staan en als het echt te hard of veel regent kan ze altijd nog onder een afdakje.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Belgium420
      Belgium420 commented
      Editing a comment
      Ait thanx man voor info men jack is nu geplant ook ondertussen
      Last edited by Belgium420; 19 August 2018, 20:38.

    #6
    je zaailing ziet er gezond uit, deze zal het zeker redden.
    Maar begin niet aan je plantje te prutsen, gewoon laten staan en niet aanraken !
    Veel geluk

    Comment


    • Belgium420
      Belgium420 commented
      Editing a comment
      Thx man vroeg me nu af of ik men zaailing al niet onder een lamp kan zetten want heb net gekeken op het weer en het wordt ni echt zonnig de komende dagen en mijn led lamp is 100watt wegen beperkt budget kan ik geen lamp kopen van 600watt

    #7
    Dit is men 100watt led lamp die ik graag zou gebruiken
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Anthony997
      Anthony997 commented
      Editing a comment
      hier heb ik geen ervaring mee, ik kweek buiten !
      ik groei mijn zaailing 4 weken binnen en daarna gaan ze naar buiten.
      in die 4 weken zet ik ze onder een LED cold white van de bouwmarkt.

    • Belgium420
      Belgium420 commented
      Editing a comment
      Alz was van plan om hem 2 weken buiten te stellen en dan onder de lamp tot ie klaar was maar met dat het nie echt zonnig word de komende dagen vroeg ik me nog af of ie nog goed gaag groeien ookal is er niet echt zon

    #8
    Alz was van plan om hem 2 weken buiten te stellen en dan onder de lamp tot ie klaar was maar met dat het nie echt zonnig word de komende dagen vroeg ik me nog af of ie nog goed gaag groeien ookal is er niet echt zon

    Comment


    • Anthony997
      Anthony997 commented
      Editing a comment
      ik zou haar dan direct onder de lamp zetten.
      zodat ze het gewoon is onder de lamp en niet zal verbranden.
      AF kan je ook direct buiten zetten, zonnig of bewolkt maakt een AF niet uit.

    #9
    Zie er al beter uit xp ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #10
      De potten mogen de volgende keer gerust tot de bovenste rand vol.
      Bij die linkse pot heb je er nu zomaar een liter of 3-4 minder in zitten.

      Pas op met water, Cannabis groeit prima in Afrika, maar een stuk minder op Atlantis.

      Hoe meer blad ze krijgen hoe sneller ze gaan groeien.
      Het enige wat ze komende weken nodig hebben is zoveel mogelijk licht, een beetje water en zo weinig mogelijk bemoeienis van het baasje.

      Nu al geen geduld eh...dat gaat nog wat worden komende drie maanden
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Belgium420
        Belgium420 commented
        Editing a comment
        Ik kijk gewoon ieder dag naar de zaailing om te checken fzo nog oke zijn voor derest niks en ik geef pas water als mijn bovenste laag droog is xp

      • Belgium420
        Belgium420 commented
        Editing a comment
        Als ik water geef is het 1 glas per pot teveel of ?

      #11
      De wortels zitten niet in de bovenste laag.
      Je vinger daarin prikken heeft dus geen zin, die bovenste laag mag gewoon droog zijn.

      Til de potten elke keer op.
      Zwaar = geen water geven
      Heel licht = water geven
      Ikweethetniet = geen water geven.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #12
        Vroeg me af hoveel water een zaailing nodig geef ik geef ze nu een vol glas alsde boven laag van de aarde droog staat

        Comment


          #13
          Als je pot heel licht is geef je water. Je noteert hoeveel water je hebt gegeven. Je geeft elke dag rond hetzelfde tijdstip water, dus als je vandaag water geeft om 19:00 en je pot is morgen om 19:00 heel licht dan moet ze weer water hebben. Is ze nog zwaar dan hoeft ze geen water en heb je de dag ervoor teveel gegeven dus dan geef je iets minder.

          De bovenste laag aarde is geen goede indicator, die droogt al vlug uit terwijl onderin nog zat water kan zitten.

          Elke dag op verschillende tijdstippen je potten even optillen, op den duur krijg je feeling ervoor en weet je wanneer en hoeveel je moet geven.

          Als je in kleinere hoeveelheden geeft kan je nog bijgieten wanneer het te weinig is, teveel water kan je niet meer uit de aarde halen dus niet meteen het hele glas erin kieperen maar een scheutje geven, even je pot aanvullen, scheut erbij enz.


          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Belgium420
            Belgium420 commented
            Editing a comment
            Welke zou ik best aankopen van voeding plagron of zou ik meer voor booster mix pack van RQS
        Bezig...
        X