Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20 augustus en nog steeds geen bloeiharen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    20 augustus en nog steeds geen bloeiharen?

    Korting op 420shop
    goedenavond, ik heb hier twee specialkush #1 planten van 1,80m in de tuin staan. Ze groeien leuk, maar ben nou wel benieuwd wanneer er toppen aan komen, want volgens wietzaadjes.nl zijn ze eind september klaar en bloeien ze 7/8 weken. Dan zouden er nu bijna wel bloeiharen moeten verschijnen toch? Doe ik iets fout? Moet ik vast bloeivoeding gaan geven om ze te stimuleren ofzo?
    met vriendelijke groet,
    dopegrower

    #2


    In iedere geval geen bloeivoeding gaan geven als ze niet bloeien.

    Comment


    • dopegrower
      dopegrower commented
      Editing a comment
      ik maak morgen wel even een foto

    #3
    Het is geen autoflower dus gaan ze pas aan bloeien denken als de periode licht/donker richting 12/12 gaat.
    In ons land is dat rond 25 september.
    De meeste niet-auto's gaan in september pas bloeien, dus het is niks bijzonders en niks om je druk om te maken.
    Zo wordt al tientallen jaren buiten wiet gekweekt.

    Niet-autoflowers zijn ook niet eind september klaar buiten, zonder hulp.
    Geen een!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Je hebt nog altijd meer dan 14 uur licht buiten. Heel weinig soorten waar je nu al bloeiharen zou vinden. Geen enkele non autoflower die tegen eind september al klaar is.

      Comment


        #5
        bedankt, misschien dan toch maar een afdakje bouwen tegen toprot voor in de herfst...

        Comment


          #6
          Goh, daar hou je de hoge LV niet mee tegen. Reken er op dat je sowieso toprot gaat tegenkomen buiten. 's Ochtends wordt in september/oktober het dauwpunt nogal snel bereikt, zit je aan 100% LV. Als dat dak de wind wat wegneemt is het eerder in uw nadeel want dan drogen ze trager terug op

          Comment


          • dopegrower
            dopegrower commented
            Editing a comment
            dus er is geen enkele manier om buitenwiet (geen autoflower) te kweken zonder toprot te krijgen?

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Natuurlijk wel.
            Als we nog 2 maanden dit weer houden en je 3 weken te vroeg oogst.
            Of erg veel tijd steekt in het zoeken naar de meest geschikte buitensoort.
            Kweekverslagen van alle jaren zijn je beste bron.

            Maar je bent van het weer afhankelijk.
        Bezig...
        X