Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AF - 10 Weken verder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AF - 10 Weken verder

    Korting op 420shop
    Goede morgen,

    Mijn AF AK47 plantjes zijn nu 10 weken verder. Ze zijn groot gebracht onder iets te weinig licht omdat me TL niet sterk genoeg was maar heb er het beste van gemaakt, dankzij jullie actieve hulp veel geleerd voor mijn volgende kweek. Verder had ik wat vraagjes omdat nu denk ik wel het moeilijkste eraan komt waar ik nog iets meer over moet lezen voor ik het probeer toe te passen; is mijn oogst klaar? Ik denk zelf namelijk van wel maar wil het niet te vroeg knippen/drogen/potten.

    hier wat fotos na 10 weken; voeding op gevoel gedaan en na wat tips afentoe geen voeding maar alleen water. Me planten krijgen om de dag 500ml water :3 - met zo nu en dan bloom en/of boost.

    ze zijn ook aardig gestrekt ivm het grote oppervlak en weinig licht maar de heb het gedaan met wat ik heb.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Update; over ongelukkig gesproken, de ene was te gestrekt en stal al het licht waardoor ik hem iets wou buigen en hij breekt zo af van onder op de andere plant en tada beide op de grond omgevallen. Nu hooop ik enorm dat ze klaar waren al ben ik bang van niet de ene heeft wat meer bruine haartjes dan de ander de ander heeft nog witte haartjes ertussen helaas heb ik ze maar volledig geknipt en voor drogen opgehangen dit is onverwachts en zal niet slim geweest zijn ik ga ervan uit dat ik nu alles voor niks heb gedaan maar ik post het toch even hier

      ik ga me inlezen over het drogen enz want ik zal zeker nog wat fout doen.
      Attached Files

      Comment


        #4
        2 strains
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          dat dacht ik al . Je zeg is ze al klaar Nee want wat wil je oogsten blaadjes er zit nog geen top op hoor tis enkel blad bijna die mag echt nog wel wat weekjes

          P.s dat wat je nu geoogst heb droog nog en dan houd je 1/3 daar van over als je veel geluk heb dus bijna niets
          En je kijk niet naar de haartjes maar naar de Trichome googel dat woord eens
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Duidelijk bedankt voor je reactie ja heb het niet expres gedaan maar goed learned alot from all of this. En ga me even beter inlezen over alles voor ik een nieuwe run begin

            Comment


              #7
              En zoals je zei zit er praktisch geen wiet op. Naja veel geleerd hiervan!

              Comment


              • Appleton
                Appleton commented
                Editing a comment
                Na 10 weken niet, na 13-14 al heel wat meer (in mijn geval dan toch)
            Bezig...
            X