1ste kweek auto

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #16
    Tsja man, je bent er helaas wel 3 maand te laat mee. Mcrokweekje binnen voor een 100 a 200 euro moet wel te doen zijn. Als het nog twee maand nazomert komt er nog wel iets vanaf

    Comment

    • jeetje
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2018
      • 116

      #17
      En wat is “iets”? Doe eens een gokje, heb echt geen gedacht van

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Ik ook niet. Alles tussen niks tot een gram of 15 maximum vrees ik. Compleet afhankelijk van het weer en een autoflower heeft het liefst 18 uur licht per dag.

        Comment

        • jeetje
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2018
          • 116

          #19
          Ik zal af en toe een foto plaatsen hoe het ermee gaat

          Comment

          • Handycappie
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2018
            • 113

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jeetje
            Hier een foto van vandaag, de bladeren staan wel mooi rechtop en heb de indruk dat hij al wat gegroeid is (is nu 25 cm).
            enig idee hoeveel er vanaf kan halen als alles nog lukt?
            Als dit plantje al 6,7 weken oud is niet veel gok ik zo
            ​​​​​​Knal snel een paar nieuwe in een pot en hopen op een mooie nazomer!

            Comment

            • jeetje
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2018
              • 116

              #21
              Mja wat is niet veel? Ik vind 10 gram al mooi voor een eerste keer

              Comment


              • Appleton
                Appleton commented
                Editing a comment
                Met een beetje geluk zou dat wel moeten kunnen
            • jeetje
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2018
              • 116

              #22
              Nu is ze 27 cm en de stam is zichtbaar dikker geworden.
              word ze nog veel groter?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • jeetje
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2018
                • 116

                #23
                1 dag later is ze al 30, met de tent opkomst voor binnen vraag ik mij af of het een goed idee zou zijn om ze binnen af te bloeien?

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Eh, meestal niet voor zover ik weet. Iets met geen zon binnen en een lamp als vervanger.....?
              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #24
                Zo te zien zit de bloei eraan te komen dus ze gaat niet heel veel groter worden.
                De grond lijkt wel erg nat op de foto. Die mag je wel 'n beetje afdekken als het regent en dat onkruid wil je ook bewaren?

                Voor de volgende keer kan de pot helemaal tot bovenaan vol, het mag er zelfs bovenuit komen, da's beter dan zo'n kuil.
                Meer grond is beter. (nee, niet meer bijvullen nu)

                Je kan ze natuurlijk binnen onder een lamp zetten, maar er is een groot risico dat je beestjes mee naar binnen neemt.
                Als die eenmaal in je tent zitten heb je die er niet zo 1-2-3 meer uit en kan dat je toekomstige kweken besmetten daarom wordt het afgeraden.

                Maar of het kan? Ja het kan.
                Is het een goed idee? Voor dit plantje wel, maar voor je kweekruimte niet.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Dat bedoel ik dus! Het zonnetje in huis.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Als je bovenop een pruikje van witte haren begint te zien, meer dan 10 bij elkaar, dan begint de bloeitijd.
                  Dan duurt het nog een weekje of 7-8 waarschijnlijk.

                • jeetje
                  jeetje commented
                  Editing a comment
                  Bedankt voor de keurige uitleg!
              • jeetje
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2018
                • 116

                #25
                Zo ziet ze er nu uit.. ziet er niet slecht uit vind ik
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • jeetje
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2018
                  • 116

                  #26
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  Bezig...