Vraagje kan ik van mijn autoflower als hij oogst rijp is een sterkte nemen om verder te planten of niet en hoe moet dit als dit kan dit is mijn eerste ervaring alvast bedankt
Stek nemen van autoflower
Collapse
X





Comment