Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet plant zesweeken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet plant zesweeken

    Korting op 420shop
    Hai mensen goeden middag ik doe namelijk mee aan deze forum omdat ik tt nu toe alle tips en tricks van hier heb gelezen zelf ben ik een amateur die voor het eerst een auto flower nlx seed wilde proberen nu is mijn plant 6 weken oud en ik had gezien en al gemerkt dat hij flink wat achter loopt nu heb ik wel twee x een te natte pot gehad plus hij is kort geleden overgepot mijn vraag komt het nog goed met deze auto flower en wat kan ik hem nog geven dat hij een beetje bij komt ik hoor et graag en als ik et verkeerd heb gedaan hoor ik et ook graag dankje
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Zover ik weet hoor je een autoflower niet te verpotten, daar houdt die niet van! Ook zie ik dat de grond redelijk droog is behalve dat je een beetje om de plant heen water heb gegeven. Ik weet niet hoe goed de wortels zich ontwikkeld hebben aangezien je hem kort geleden heb verpot maar laat de grond niet uitdrogen.

      Een beetje perliet in de grond kon ook geen kwaad. Ik ben nu bang dat als je water gaat geven dat het water niet makkelijk weg kan lopen waardoor je pot te nat zal zijn. Zoals ik heb gelezen, als je een goede waterdoorgang heb, kan je, je plant eigenlijk niet teveel water geven. Je kan tenslotte wel te "vaak" water geven.

      Je kan verder niet veel doen. Ik raad je wel voor de volgende keer aan om een paar punten en komma's te gebruiken, dat leest een stuk makkelijker. Je bespaart ook niet verrassend veel tijd om de H bij "het" weg te halen.

      Daan

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Ik raad je aan om op een school te gaan werken ofzo met je .,

      #4
      Bedankt ik zal het onthouden voor men volgende kweek die ik redelijk snel ga doen. En haha sorry ben een beetje nieuw hier

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Je mag taalfouten maken hoor doen we allemaal hier en ik schoor daar zeer zeker een 1000 in dus als zo azijn pisser er over valt negeer je zulke dingen gewoon hoor

      • daan56
        daan56 commented
        Editing a comment
        belladonna ik geef hem goed advies, ben niet aan het mierenneuken met spelling. Ik geef alleen aan dat het voor de rest (waaraan hij om advies vraagt) niet zo fijn is om punten en komma's zelf moeten toevoegen en woorden afmaken om zijn probleem volledig te verstaan. Ik vraag hem niet om hoog nederlands te typen. Ik vraag hem alleen om het voor de rest duidelijk te maken.

        PS
        Het is voor hem zelf ook beter om nu te gaan beginnen met punten en komma's te gebruiken. Dan gaat het later ook een stuk makkelijker als hij een sollicitatiebrief moet schrijven.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Voir de rest is het zonde punt coma ook.duidelijk

      #5
      ik vind je plantje er goed bij staan hoor nu niks doen alleen water en zon de rerst gaat vanzelf
      God was never on your side..

      Comment


        #6
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #7
          Dankje allemaal voor de snelle reactie

          Comment


            #8
            Maarre...heb je dat plantje nou achter het gordijn staan binnen?
            Dan wordt het sowieso niet veel he..Cannabis heeft heel veel licht nodig.
            Echt licht, van de zon. Dan gaan ze groeien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #9
              Ja pff. ben iets te laat geweest met het planten. dus hij heeft wel wat goeie zon dagen gehad,maar nu doe ik hem vaak buiten als het boven de 18 graden is., en binnen zet ik en hem onder een spaar lamp ik kom echt nog maar een beetje kijken en een beetje experimenteren voor dat ik meerdere ga doen

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Buiten laten staan. Buitenlicht is zelfs op een bewolkte dag beter voor het plantje haar fotosynthese als dat van eender welke lamp. Gewoon lekker buiten laat staan. Binnen kweek je zwakke planten.

              #10
              Oo oke maar ik moet em savond dan wel binnen zette tog i.v.b.m de vorst toch ?

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Welke vorst?

              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Heb je gevraagd waar hij woont?

              • Jairooo
                Jairooo commented
                Editing a comment
                Hahaha zo zie je maar ik ben begginner.
                en ja ik lees ook maar forums, en dacht dat ik dat ergens gelezen had.,over dat het weer in de ochtend buiten slecht voor ze is omdat het dan te koud is ofzo ?

              #11
              Wist niet dat we hier met z'n allen op Nederlandse taalles zaten?

              Ja lekker buiten laten staan en wil niet negatief zijn hoor!
              Je moet van dit Afje geen wonderen meer verwachten en had eigenlijk al in de bloei moeten staan.
              Maar overpoten doe ik nooit met een afje, dat kost veel tijd dat ze niet hebben aangezien de korte levensduur.
              Hoop dat je nog iets lekkers te roken krijgt!!

              Succes!

              Comment


                #12
                Hij is sinds een paar dagen in de bloei gegaan plant had wat achterstand maar lijkt erop dat die er van bijkomt. En nee verwacht niet veel volgende keer zal ik het beter aanpakken mooi vak dit

                Comment

                Bezig...
                X