Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang voor alle haren bruin zijn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang voor alle haren bruin zijn

    Korting op 420shop
    Zit nu tegen het einde van de bloei ben gestopt met voeding en alleen nog water geven. De eerste bloeiharen worden de puntjes al bruin. Hoelang duurt het ongeveer voor ze rijp zijn. Is dat kwestie van dagen of duurt dat langer voor dat 80% bruin is.

    #2
    Ze bloeien pas 4 weken (las ik in je introductietopic) dus het gaat nog zeker 3-4 weken duren voor je kunt oogsten.
    Denk dat je te vroeg gestopt bent, maar wat goeie foto's zouden alles een stuk makkelijker maken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ze staan nu 5 weken te bloeien.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Ik heb even verder gezocht naar je foto's
        Deze is van twee weken geleden :


        Dan zit je iets te hoog met het aantal bloeiweken denk ik.

        Ze mag nog wel een maandje, misschien langer.
        Of het moet opeens hard achteruit gaan ....
        Maar laat ze nog maar even staan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          De foto is toen geplaatst jah. Hij bloeid sinds 4 juli. Dus dat is nu 5 weken en paar daagjes. Wat is nu verstandig. Even door blijven gaan met orgatrex?

          Comment


            #6
            Luister gewoon die plant moet zeker gewoon nog 4/5 weken
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Beter neem je een paracetamol tegen de oogstkoorts
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Flink met de plantenspuit en pak alle toppen even vast.. Zijn ze morgen allemaal bruin

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  Oho jij ben gemeeeeeeeeeeeeen

                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Als ge ze door uw anus haalt sneller.

                #9
                Er word een normale vraag gesteld door iemand die nieuw is op dit gebied. Als je dan geen normaal antwoord hebt zeg dan liever niks. Domme opmerkingen heeft niemand wat aan.

                Comment


                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Ja, dat gebeurt al wel eens in een topic waar voor de 1000ste keer dezelfde vraag gesteld wordt. En ik vond Stemma haar opmerking grappig, dus ja ik had daar wat aan.

                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Ik denk dat je wel zeker iets aan domme opmerkingen hebt. Ik heb een heel goed topic geschreven over hoe je een awesome jointjedraaien beginner bent. Als je die moedwillig negeert en vragen gaat stellen die a priori al de foute insteek hebben (haartjes zijn geen oogst-indicator, dus daar op gaan zitten staren heeft geen enkele zin) dan mag er best wel lollig gedaan worden. Je voelt je nu gepikeerd, en dat wil je de volgende keer niet meer meemaken waarschijnlijk. Het is altijd stom als mensen je een beetje voor gek zetten. De eerstvolgende keer dat je een vraag hebt, duik je waarschijnlijk iets dieper in google of in het forum om te lezen. Heb je dan wat aan die domme opmerkingen gehad? Ja, dat denk ik wel. Ze hebben effect gehad.
                  Geen leuk en fijn effect, maar soms zijn harde leermeesters even de beste.
                  Niet getreurd, we vinden je nog steeds een toffe peer, je bent nog steeds welkom met al je vragen, iedereen is dit morgen weer vergeten en het lijkt dan alsof er niets gebeurd is. Tenzij je natuurlijk stennis gaat zitten schoppen en jezelf laat opnaaien. Dan wordt je trollenvoer. Dat kun je helemaal voorkomen door lekker mee te lachen, een beetje zelfspot weet je wel. Over een half jaar zit je zelf met ons mee te doen als het om stomme antwoorden gaat.

                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Plus dit is een stoner forum en ni de KLJ.

                #10
                Theghost1990 prescies wat LR2 zegt, mijn opmerking was idd bedoeld dat bruine haren geen indicator zijn om te oogsten.
                Zoals je al hebt kunnen lezen in 528 topics..

                Comment


                  #11
                  Laat ik dan ook maar wat serieuzer uit de hoek komen. Het verkleuren van de pistels (haartjes) gebeurt aan het einde van de bloei maar kunnen al veel eerder bruin worden door andere oorzaken terwijl je wiet nog niet 'rijp' is. Als je regelmatig aan je toppen 'voelt' om wat voor reden dan ook is een van die oorzaken.
                  (Beter blijf je van de toppen af!)

                  Of je wiet 'klaar' is, is afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Wat dat is kom je achter door uit te proberen wat je lekker vind. Een oogst met nog heldere trichomen of vind je het lekkerder als de trichomen al bruin/zwart kleuren. De effecten kunnen overigens weer verschillen per soort.

                  the-future-of-cannabis-genetics-5-638.jpg
                  when-to-harvest1.jpg

                  wvVIqHi.jpg

                  the-future-of-cannabis-genetics-3-638.jpg


                  Volgende vraag?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #12
                    Thanks. Ik ga nog even geduld hebben

                    Comment


                      #13
                      das het probleem met de mensen die beginnen met kweken ze kunnen niet wachten om te oogsten noemen we oogstkoorts
                      laat uw plant maar rustig doen min 7a 8 weken bloeien je eerste 14 dagen voor bloei moet je ook nog rekenen
                      veel succes verder
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                      KEEP ON GROWING AND SMOKING

                      Comment

                      Bezig...
                      X