Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik had wat van de onderste bloemen van een plant weggehaald en een paar in een potje gezet. Één is er weer gaan groeien maar ziet er wel een beetje raar uit.
Gaat dit nog goed komen?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Jahoor dat komt wel goed, mits het geen autoflower is natuurlijk, dan komt het niet goed.
Je moet ze nog een maandje op 18/6 of 20/4 houden tot ze weer helemaal in groei is en ze weer blaadjes met 5 vingers maakt.
Daarna kun je ze pas weer op 12/12 zetten.
De bloei die er nu in zit kun je eruit knippen.
Ja het is een normale plant. De gedachte was opm te monstercroppen. Achteraf had ik beter mn huiswerk moeten doen zoals repelsteeltjam subtiel suggereerde.
Dit is deel van mijn tweede ronde waarbij ik gekregen zaad heb gebruikt (behalve deze) om de planten allerlei training te geven om dat deel van de hobby te leren. Ik had ook wat buitenplanten waarvan een deel herma is geworden en één plant nu vol met zaad zit.
Omdat ik niks weet van die zaadjes behalve dat het waarschijnlijk haze soortjes zijn was het logisch en verwacht dat het mis zou gaan maar ik heb dan ook bewust de grenzen opgezocht m.b.t. trainen en stressen.
De Herma's zijn denk ik mede veroorzaakt door de hitte van afgelopen seizoen, maar ik vraag me toch af wat de genetische invloed is. Het bleken achteraf ook auto's te zijn dus ik neig toch meer naar overstressed.
In ieder geval erg leerzaam geweest allemaal.
De bloeiende stek was mijn laatste experiment.
Omdat ik een draai wilde experimenteren met diverse trainingstechnieken. Dit was een leerproject. Ik had wat gratis zaad en ik wil de technieken onder de knie krijgen. Uiteindelijk 3 buitenplantjes en 1 mooie binnen opgekweekt. ondertussen weet ik nu hoe ik kan manifolden (lollipoppen?) de takken buigen en richten, knakken, toppen fimmen, enz. Mijn eerste ronde was alleen maar laten groeien zoals ie groeit en goed geobserveerd.
Ik heb bewust te veel getraind om te kijken waar de grenzen lagen. Alleen het hete weer heeft wat roet in t eten gegooid want dat was onvoorziene stress.
Vanaf nu wil ik dan ook eerst wat soortjes uitproberen om te klijken welke ze het lekkerst vinden en me dan op één soort toeleggen zodat ik die ene soort door en door leer kennen om het maximale er uit te halen. En dan bedoel ik vooral kwaliteit en niet kwantiteit.
The lancet publiceerde in 2005 een artikel genaamd "The end of homeopathy".
"It is the attitudes of patients and providers that engender alternative-therapy seeking behaviours which create a greater threat to conventional care—and patients' welfare—than do spurious arguments of putative benefits from absurd dilutions.
Surely the time has passed for selective analyses, biased reports, or further investment in research to perpetuate the homoeopathy versus allopathy debate. Now doctors need to be bold and honest with their patients about homoeopathy's lack of benefit, and with themselves about the failings of modern medicine to address patients' needs for personalised care."
Wat mij betreft de spijker op zijn kop geslagen
Comment