Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Top problemen

    Korting op 420shop
    Dag mede kwekers,

    Voor enkele maanden groei ik nu vier buiten wietplanten in mijn tuin, aangezien dit de eerste kweek is weet ik dat ik het niet allemaal optimaal doe. Echter kom ik nu, nu de bloeifase vol op gang is, een groot probleem tegen. Het verschil in top vorming per plant is erg groot. 3 van de 4 planten lijken zich ook niet echt meer verder te ontwikkelen, in grootte van top dan. Echter beginnen de bloeiharen van deze ook al bruinig te worden? Is het einde van de bloeifase dan echt al in zicht, of is het iets anders, de toppen van 3 planten zijn namelijk nog erg klein. Van een begin van een mooi thc-laagje is ook nog niets te bekennen.
    Hopelijk weet iemand raad, ter verduidelijking heb ik een paar foto's bij gestuurd. (Regen op de foto's, de laatste foto is om te laten zien dat de topjes echt nog heel klein zijn.
    Attached Files

    #2
    Dat ze al bruin worden komt door de regen. Niets vandaan trekken, ze rijpen nog gewoon verder. Ik zou er wel een doorzichtig zeiltje boven maken, want door al die nattigheid gaan je toppen rotten wanneer ze wat compacter worden.

    Comment


      #3
      Wouw! Bedankt, ik zal er gauw een zeiltje boven hangen!

      Comment


        #4
        In deze fase van de bloei kan regen niet kwaad.
        Je toppen zijn nog niet compact.
        Last edited by Anthony997; 23 September 2018, 21:28.

        Comment

        Bezig...
        X