Welke zaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kingg
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2018
    • 6

    #1

    Welke zaadjes

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben van plan om rond februari-april (hangt af wanneer het mooi weer begint) een stuk of 5 plantjes in een bos te zaaien en ik vroeg me af welke soort hiervoor het beste was.
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Als je tomaten wilt, tomatenzaadjes. Voor appels zijn appelzaadjes handiger maar misschien vind jij peren lekkerder, dan moet je die nemen.

    M.a.w. ; waar gaat je voorkeur naar uit ?

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Kingg
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Oct 2018
      • 6

      #3
      Een wietzaadje dat niet te hoog word wel breed en makelijk te kweken en in het bos kan overleveven
      Last edited by Kingg; 10 October 2018, 19:54.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Kijk alle 300 andere topics eens door waarin men vraagt wat ze moeten kweken.

        In dat jaargetijde alleen autoflowers.
        Fem en reg beter in juni.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Burundanga
          Burundanga commented
          Editing a comment
          QNQ zou wel eens RQS durven aanraden als grote liefhebber.
      • Sudoma
        Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 706

        #5
        Auto lowrider?

        er zijn er zoveel. Ligt ook nog eens aan je smaak

        Comment

        • Kingg
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Oct 2018
          • 6

          #6
          Hoeveel gram opbrengst hebben julie van een lowrider

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #7
            Geen Lowrider.
            Dat is de 1e generatie autoflower.
            Hooguit geschikt om andere soortjes mee te maken mits je de originele reguliere hebt.
            Ze leveren weinig op en vrij standaard ruderalis van smaak.
            Er zijn inmiddels veel betere soortjes zoals in al die andere topics worden voorgesteld.

            Ik zou absoluut geen RQS aanraden, nee.
            Dat was zeker een grapje?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Sudoma
              Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2009
              • 706

              #8
              Lowrider is idd niet te roken. Maar het is net wat je wilt.
              opbrenst is ca 1 nederlandse piemel, en stoned wordt je er niet echt van. ADH47 moet je dan ook niet nemen want daar wordt je ook niet stoned van.

              Waar houd je van. Lekker hangen op de bank of actief lekker bezig zijn?

              liever een witsoort smaakje (ww, nlx, ect) of een haze smaakje?
              grote plant, kleine plant?

              Diesel auto
              gnoma auto
              Ak2 auto
              domina auto

              Comment

              • Kingg
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Oct 2018
                • 6

                #9
                Bedankt alvast en van wiet waar je vooral high van word en een grote opbrengst maar de olant mag niet te hoog worden max 1meter

                Comment

                • GanjaMan1
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 110

                  #10
                  De autoflowers van dutch passion heb ik buiten altijd leuke resultaten mee gehaald.. er zijn tegenwoordig zoveel kruisingen autoflowers met een goeie smaak en mooie opbrengsten, je hebt er genoeg voor te kiezen.. veel lezen en reviews bekijken zou ik zeggen

                  Comment

                  • jhonsmith
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Oct 2018
                    • 1

                    #11
                    Hallo, ik adviseer je om hiernaar te kijken, hier heb je de beste zaden, een uitgebreide catalogus van het beste van cannabis, ik plan altijd paarse kush, het geeft niet veel productie, maar om het te consumeren vind ik het echt leuk, een groet en goede rook

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Da's gewoon een zaadbank, net als wietzaadjes.nl bijvoorbeeld.
                      Wel handig voor de Spaanse kwekers hier op JD misschien.

                      Maar gewone fem. zaden zijn niet zo handig om te zaaien in februari als er nog maar 10 uur licht is.
                      Zelfs autoflowers gaan het niet zo best doen, ook al zou de temperatuur goed zijn.
                  • ikwilgnusername
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Oct 2018
                    • 96

                    #12
                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                    Ik zou absoluut geen RQS aanraden, nee.
                    Waarom niet?
                    Dat is net wat ik gekocht heb, lol.
                    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      RQS Staat bekend om zijn hermagevoelige zaden.

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Yep, dat.
                      Helaas steekt RQS meer geld in reclame dan in het stabiliseren van hun zaden voor ze ze verkopen.
                  Bezig...