Geen nieuwe roker, wel een first time "kweker" heeft hulp nodig

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pablo2k1
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2018
    • 31

    #1

    Geen nieuwe roker, wel een first time "kweker" heeft hulp nodig

    Korting op 420shop
    Hallo allen!

    Ik rook zo nu en dan een joint en toen ik een paar zaadjes vond heb ik deze in een bekertje water gedaan. Uiteindelijk heb ik met één zaadje raak en is deze uitgegroeid tot een plantje. Verder dan water en potgrond heb ik niks gebruikt. Ook geen lampen, want het hoeft allemaal niet professioneel wat mij betreft.

    Ik heb echter twee vragen:

    1) Kan iemand mij laten weten of dit een mannetje dan wel vrouwtje is? (als dat al te zien is)
    2) Is het wijselijk om na een aantal weken wat aarde uit de pot te halen en er nieuwe aarde voor in de plaats te doen?

    Bedankt alvast!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Pablo2k1
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2018
    • 31

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Pablo2k1
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2018
      • 31

      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Mooie palmboom staat er bij je buiten.
        Da’ s vast niet in Nederland

        Er moet wel aarde bij, dat potje zit nauwelijks halfvol.
        Liefst verse grond onderop doen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Pablo2k1
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2018
          • 31

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Mooie palmboom staat er bij je buiten.
          Da’ s vast niet in Nederland

          Er moet wel aarde bij, dat potje zit nauwelijks halfvol.
          Liefst verse grond onderop doen.
          Ik woon in Rio de Janeiro, dat verklaart een hoop

          Kan je al zien of het een mannetje dan wel vrouwtje is?

          Bedankt!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Haha, ja daar willen de kokosnoten wel
            Ik kan op de foto's niet zien wat het is.

            Misschien heb je iets aan dit voorbeeld:



            Afkomstig uit het topic Mannetje / vrouwtje
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #7
              sjo makkelijker kunnen we het niet maken
              sigpic

              Comment

              • Pablo2k1
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2018
                • 31

                #8
                Dat is duidelijk. Ik wacht het nog af. Bedankt allemaal!

                Comment

                • ganjagast
                  Elite Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2016
                  • 2881

                  #9
                  Zo vanuit Rio, maravilloso! Succeso pra vc
                  ciao
                  Ad usum proprium!

                  Comment

                  • Pablo2k1
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2018
                    • 31

                    #10
                    Nu heb ik van iemand vernomen dat het waarschijnlijk toch een mannetje is (sprietgroei noemde hij). Heb ik dan nog wel iets aan de zaden van de plant of worden die na ontkiemen ook sowieso mannetjes?

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Een mannetje krijgt geen zaad.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Pablo2k1
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Oct 2018
                        • 31

                        #12
                        Ah dus dat wordt thee zetten van de bladeren dan vrees ik.

                        Comment

                        Bezig...