Geen blaadjes op plantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cootje1970
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Nov 2018
    • 3

    #1

    Geen blaadjes op plantje

    Korting op 420shop
    Goede dag allen

    vraagje van een beginnende kweker. Ik heb een zaadje welke ontkiemd is en vanaf 7-11 in pot zit. 9-11 kwam deze boven grond.
    deze groeit ook maar de eerste blaadjes laat die nog niet zien.
    heeft iemand een passend antwoord voor me?
    waar dit aan kan liggen en of blaadjes nog te voorschijn komen.
    lamp staat op 18 uur aan en 6 uur uit.
    txs alvast
  • Jonnie
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2018
    • 91

    #2
    Misschien zit het 'hoesje' er nog om?

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • Cootje1970
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Nov 2018
        • 3

        #4
        Hoesje zit er niet meer. Die is er al vanaf. Zie foto.
        foto is flink vergroot
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #5
          Ziet er niet denderend uit, lijkt ook alsof de aarde te nat is. Welke aarde is dat en hoeveel water heb je gegeven op welke potmaat ?

          Normaal hoeven ze niet veel water in het begin..
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Cootje1970
            Cootje1970 commented
            Editing a comment
            Aarde is dan ultimate soul. Zaden zijn autoflower.
            Aarde is niet te nat daar ik water sproei. Potmaat is 11liter
        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #6
          Daar zit nog altijd een vliesje overheen dat je er best voorzichtig kan af halen, dat gaat vanzelf niet meer lukken. Je ziet de lobblaadjes er door. Met een naald gaat dat gemakkelijk.

          Comment


          • Cootje1970
            Cootje1970 commented
            Editing a comment
            Txs voor de tip. Is gelukt en nu 2 minuscule kartelblaadjes te zien
        • Sudoma
          Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2009
          • 706

          #7
          Waarom ligt je plantje zo scheef op de grond?

          Denk eraan dat ze extra kwetsbaar is op die manier.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #8
            Omdat de blaadjes uit alle macht uit dat vliesje willen komen.
            Dat is nu verholpen, dan gaat ze vanzelf recht groeien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...