Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog vraagje: hoogte net?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Scrog vraagje: hoogte net?

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Hoi Manfred,

    5 weken op 18/6, en 20 cm hoog?
    Ze hadden wel wat groter moeten zijn.
    Die wortelstimulator is niet meer nodig.
    Ga over op bloeivoeding.
    Nooit meer toppen in de bloeifase.

    Je mag je lamp wel wat hoger hangen.

    Heb je ze al op 12/12 gezet, ze mogen best nog wel wat groeien anders heb je erg weinig ruimte tussen je net en je planten.
    Maar ze groeien nog een aantal weken in de bloei dus kijk het anders ff aan.
    Dat net kan je vast plaatsen een 10 cm erboven met kabelbinders en trek ze niet te strak om je tentstokken dan kan je ze ze naar boven of beneden plaatsten.
    Het net moet wel aardig strak staan dus zoek een goeie maas van het net uit om te binden aan je tentstokken.
    Het is altijd een beetje schipperen met een net.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #3
      Volgende keer ook de pot netjes tot het randje vullen zodat je ook effectief 30L wortelruimte hebt
      Als ze zo diep in de pot zitten krijgt je een vochtig microklimaat rondom de stam wat voor allerlei problemen kan zorgen.
      1 of 2 of 3x toppen kan, wat jij wil, het is jouw kweek. Elke keer toppen kost wel elke keer wat extra groeitijd.
      Het gaas heb ik 30+cm boven de potten en plaats ik 5-10cm boven de planten op het moment dat ze op 12/12 gaan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Qua net werkt een vast, hard net zoals eentje van kippendraad best, wat je nu hebt is koord en buigt mee zodat de takken ook ruimte hebben om mee te buigen.

        Comment


          #5
          thanks!

          Comment


            #6
            ik hang mijn net meestal 20 tot 25 cm vanaf de rand van de pot te zien welken soort plantjes het zijn en hoe groot ze zijn voor ik ze naar 12/12 schakel
            de ene soort word ook groter dan de andere soort ook te zien of het sativa's of indica's zijn maar hou het meestal tussen de 20 a 25 cm
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #7
              Hey manfred zal ffe foto posten van hoe ik mijn scrogg net had gemaakt.

              pvc buisjes met hoekstukken een vierkant maken, en dan kippengaas erover en vastmaken met tiewraps.
              Aan elke hoek een ketting en klaar is kees.

              Moet wel zeggen had dat van mij wat te laag hangen dus was wel wat vervelend met water geven..
              Daarom als ik het nog eens zou gebruiken zou ik het zelf ook wat hoger hangen zodat ik iets meer ruimte eronder heb om overal beter bij te komen.

              Grtz

              Comment


                #8
                thanks!

                goed idee om pvc buizen te gebruiken!

                royalcheese1grow zo doe ik het:
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.
                Last edited by Manfred; 13 December 2018, 20:30.

                Comment

                Bezig...
                X