Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop G-leds (560)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aankoop G-leds (560)

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ik ben een beginner op alle vlakken als het gaat om kweken. Zelf ben al enkele weken aan het neuzen op het wereld wijde web. En met momenten zie je door de bomen het bos niet meer. Ik wil voor mezelf een mooie aankoop doen om te kunnen starten met mijn 1ste kweek. Zelf had ik gedacht aan een bonanza kast met G-led 560 of meer. De kast van G-tools is voor mij persoonlijk lekker gemakkelijk. Maar aangezien licht 1 van de belangrijkste dingen is bij het kweken en juist daar veel voor en tegenstanders zijn van de G-leds twijfel ik nog als dit de juiste aankoop is.

    alvast bedankt
    Poemba

    #2
    Tsja. Wat wil je weten mss? Kan je der in kweken? Ja. Zijn er beter opties voor 1/3de van de prijs? Ook ja. Moet je voor jezelf uitmaken.

    Comment


    • Poemba
      Poemba commented
      Editing a comment
      Probleem is dat ik graag 1m2 zou willen benutten als kweekruimte en mijn hoogte is beperkt tot 1.85m max! Bij de kweektenten zijn, voor zover ik kan vinden de maten vanaf 1m2 allemaal hoger.

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Beter zoeken https://desjop.nl/en/growboxes/mammo...22080-10000320

    #3
    Kijk eens in topic van Hmmmmm over led lampen!!

    Comment


    • Poemba
      Poemba commented
      Editing a comment
      Merci voor de tip. Ben niet meer van de jongste. Zelfs mijn kleinkinderen zijn al behoorlijke pubers daarom dat ik wat achter loop met dat hele interet gebeuren. Ik voel me echter jong van geest en na een blow voel ik me zelfs nog maar net 50

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Pc gaat wel maar sinds mei smartphone van de buurman.
Bezig...
X