Vraagje hoelang ongeveer nog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hobbygrower420
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2018
    • 10

    #1

    Oogsten en Drogen: Vraagje hoelang ongeveer nog

    Korting op 420shop
    Goedenmorgen
    ik heb een vraagje
    heb een tent van 90x90x200
    300 watt ufo led lamp
    en 4 x keer super skunk
    ze staan nu 9 bijna 10 weken in de bloei
    hadden klaar moeten zijn met 8 weken bloei stond erbij vermeld..
    Iemand enig idee hoelang dezen ongeveer nog moet staan? Hier een paar foto's
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Ik denk dat die nog wel meerdere weken mag.
    Top is nog helemaal wit, en ze moet nog gaan aandikken.
    Kan nog wel 2x zo dik worden, beetje afhankelijk van het licht natuurlijk.

    Ben je wel de bloei gaan tellen toen je bovenin de plant kleine mini-topjes zag?
    Sommige kwekers beginnen te tellen bij omschakeling naar 12/12.
    Dan is de echte bloei er natuurlijk nog niet.

    Knappe plantjes hoor.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

  • Hobbygrower420
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2018
    • 10

    #3
    Oke bedankt voor je reactie!
    dan nog even geduld hebben.
    vanaf de topjes er in zitten is ook al een 7 weken.
    de lamp komt van lumeri.
    veel slechte dingen over gehoord maar toch doet de lamp het hier wel goed!

    Comment

    • DannyDeVito
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 435

      #4
      altijd paar weken bijtellen bij wat leverancier zegt en zoals QnQ zegt beginnen tellen tweetal weken na overschakelen op 12/12
      mss met microscoopje trichomen bekijken en wachten tot 1/3de amberkleurig is
      succes mooie dames trouwens

      Comment

      • phangngaone
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 375

        #5
        Nog even geduld

        Ziet er mooi uit, Led doet 't goed zo te zien..

        Comment

        • Italbri
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 416

          #6
          is die ufo zo slecht nog niet dus... waar heb je deze vandaan?
          De Bloemen Van Bri

          Comment

          • Weske
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Dec 2018
            • 1237

            #7
            Ziet er heerlijk uit
            Nog even!!!
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment

            • Hobbygrower420
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Oct 2018
              • 10

              #8
              De ufo komt van lumeri Italbri

              in totaal 35 gr droog van afgehaald dus niet echt veel.. Maar was wel heel goed!

              Nu 5 autoflower s staan onder de zelfde lamp

              Comment

              Bezig...