Micro of geen Micro

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Italbri
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 416

    #1

    Micro of geen Micro

    Korting op 420shop
    beste leden,

    na wat uurtjes gespendeerd te hebben op dit forum ben ik er eigenlijk nog steeds niet uit wanneer een kweek micro is en wanneer niet.

    niet dat dit super interessant is maar voor mij wel handig om te weten welke afdeling ik het beste kan bestuderen.

    in mijn geval zou ik met een 80 x 80 tent begonnen en een 200 watt diy led (4 x cxb3590)

    is dit een micro kweek?

    alvast bedankt!
    De Bloemen Van Bri
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Als ik aan micro denk dan zie ik een oude koelkast, scheepskist of televisiemeubel met spaarlampen voor me.

    80x80cm Met 200 watt zie ik niet meer als micro maar er zullen best mensen zijn die daar anders over denken.

    Denk dat het nogal persoonlijk is, zijn geen richtlijnen voor. Misschien kunnen we die met zijn allen oprichten ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Italbri
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 416

      #3
      Flip Hasjkip dat vind ik een goed plan, kunnen nieuwe leden ook nog veel aan hebben zodat ze gelijk een idee hebben naar welke verslagen ze kunnen kijken.
      De Bloemen Van Bri

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Nee dat is geen micro.

        Het is gewoon een beetje logisch nadenken en als het niet goed staat dan verplaatst een mod het wel.
        Maak je niet druk.

        Geen richtlijnen...die zijn er al genoeg in het leven.
        We leven al in een maatschappij waar alles precies in lijnen en regels beschreven moet worden omdat er anders altijd wel iemand is die het niet snapt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • WillyWally
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 257

          #5
          Naar mijn mening is alles onder 0.5m² micro.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Een tentje van 70x70 met 400w hps erin vind ik geen micro.
            Een kweekje van 1 plant met 5 spaarlampjes in een oude vrieskist van 70x70 vind ik dan weer wel micro.
            Is allebei onder de 0.5m2

          • WillyWally
            WillyWally commented
            Editing a comment
            Bedoelde 0.5 x 0.5 moelijke mens haha
        • Pioneer
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2019
          • 69

          #6
          In dat geval zou ik ook micro kweken met mijn 80x80.
          Vooral met jou hoogte van 2 meter kan je het geen micro meer noemen.

          Comment

          Bezig...