Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Watt en opbrengst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Watt en opbrengst

    Korting op 420shop
    misschien een rare vraag het hele gebeuren qua watt en opbrengst begrijp ik alleen mijn vraag is .
    om welke wattage gaat het bij een hps snap ik het alleen bij led vind ik het verwarrend.gaat het om de wattage uit de muur of wat de led lamp geeft ?

    #2
    Uit de muur. Een led chip kan bijvoorbeeld 10watt zijn maar leds kunnen nooit 100% van hun sterkte draaien ivm oververhitting e.d Dus gebruiken chips vaak 20/30% van hun maximale kracht voor optimale levensduur. Daarom zijn Chinese lampen van bijvoorbeeld 300watt ook kansloos want deze lampen hebben vaak 300x1watt chips die elk 0.3watt verbruiken. En 0.3watt schijnt/penetreert niet ver genoeg. Dus mocht je ooit aan dit soort lampen beginnen neem op zn minstens 5w chips
    Last edited by Helemaal Top; 7 February 2019, 16:46.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        of nog beter meeste nieuwe lampen hebben al 10w chips
        kijk gewoon op tgl beste led uit
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • Oemploempapo
          Oemploempapo commented
          Editing a comment
          Thanks

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ook die draaien niet voluit.
          Ze worden verkocht als bijv. 1000W lampen, en trekken dan 300W uit de muur.

        #5
        Dees ziet er niet slecht uit op papier...
        BESTVA Dimmable LED Indoor Grow Lights 12 Band Full Spectrum produce the best yields. BESTVA LED lights run more efficiently, use half the electricity of double ended HPS

        Comment


        • Oemploempapo
          Oemploempapo commented
          Editing a comment
          Thanks

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Maar is een 265W lamp, en geen 1500W.

        • WillyWally
          WillyWally commented
          Editing a comment
          Duh lol

        #6
        Die dingen hebben geen nut. Zo'n chip (geen cobs deze) beschijnt mss 40 op 40. Als je er 5 bij elkaar propt kom je dus ni verder dan een vlak dat zich 30cm verder strekt dan de lamp. Ongeveer. Met in het midden dus teveel licht en te weinig langs de zijkanten. Leds zijn geen hps. Gemakkelijk om op te hangen is het wel, maar je verliest alle voordelen van led verlichting. En die epistar leds zijn niet echt geweldige kwaliteit.

        Comment


          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door El Magico BXL View Post
          Dees ziet er niet slecht uit op papier...
          Ik heb de 1000w dual chip van dat merk in een 90x90 tentje en had vorig jaar 180gram droog. Als je mijn verslag wilt zeg maar dan zoek ik die even. Ik heb nu 2 van de 1000W versie in mijn 90x90 en ik weet niet wat ik mee maak. Heb toppen zo dik als mijn vuist en zo lang als mijn onderarm. Dit is een foto van een week geleden. Nu nog veel dikker. Wat ik wel merk is dat de toppen verder dan 40cm van de lamp erg klein blijven


          @el magico bxl
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...powerplant-led
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Last edited by Helemaal Top; 7 February 2019, 21:06.

          Comment


          #8
          Oemp ik vind jou vraag top

          Comment


          • Oemploempapo
            Oemploempapo commented
            Editing a comment
            Thanks kerel!!
        Bezig...
        X