Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200 - 600W Kweek vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    120x120x200 - 600W Kweek vragen

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben nieuw

    Ik zou graag willen beginnen met kweken , dit heb ik al aangekocht.



    -Adjust A Wing Avenger (lampenkap)
    -Homebox 120x120x200
    -EVSA Lumetek 600W
    -600W Lamp Osram
    - Koolstoffilter ?
    - Afzuiging ?
    - Tijdsklok?
    - Contactor voor tijdsklok (voor veilligheid) ?
    extra informatie:
    heb een ruime kamer met ruiten die open gaan waarin ik ga kweken

    Zoals je ziet heb ik al zowat het belangrijkste alleen weet ik niet welke koolstoffilter te gebruiken en wat voor afzuiging (softbox aan te raden?)en in welke volgorde sluit je dit aan want dit is een compleet raadsel voor mij . Heb al wat gelezen op het forum maar kan er niet aan uit kan iemand helpen?

    En hoeveel zaadjes zou ik in mijn tent planten ik zat te denken aan 10-16 , en ik zou ook graag willen voorgroeien in potten van 0,9l op hoeveel watt moet ik dan men lamp dimmen en hoelang voorgroeien? In welke potten moet ik ze dan overpotten 11l potten of?


    En dan zit ik ook nog met de vraag wat een goeie tijdklok zou kunnen zijn en contactor .

    alleszinds bedankt mensen
    Last edited by Aziron; 4 March 2019, 22:36.

    #2
    Welke online shop had je op het oog om je spullen aan te schaffen ?
    Er zijn er nogal wat, en de ene is duurder dan de ander met verzenden bijvoorbeeld.

    Als tijdklok kun je bijvoorbeeld een Davin DV-12 gebruiken. Daar zit meteen een relais in.

    500-750m3 afzuiger en 500-750m3 filter met dezelfde flensafmeting. (de filter altijd dezelfde of iets meer capaciteit dan de afzuiger)
    Stukje combiconnect slang en voldoende slangenringen om alles vast te zetten.
    (beide met dezelfde diameter als de flensdiameter van filter en afzuiger)

    Trek eens een paar uur uit om bijvoorbeeld het forum Binnen wiet kweken te gaan lezen.
    Daar leer je zoveel meer van. Ik zou niet weten waar te beginnen met alles uitleggen.

    Je wil de afzuiger ook kunnen regelen denk ik.
    Daar zijn ook verschillende manieren voor.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X