Sweet skunk f1 fast version

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #1

    Sweet skunk f1 fast version

    Korting op 420shop
    Hallo,

    na een tiental jaar autoflowers te hebben gezet, wil ik me is aan een fotoperiode plant wagen. Of ongeveer. Het gaat over een SWEET SKUNK F1 FAST VERSION. Van sweet seeds.(niet zeker)₩

    Ik ken echter niets van deze soorten.

    Ik kwam de vorige jaren steeds toe met een 3tal autoflowers.

    Deze zette ik in grote kuipen met batmix.

    Heeft er iemand ervaring en eventueel een handleiding voor deze f1 hybrides?

    Zet ik ze in volle grond ( eventueel voorbereid) of in een grote kuip? En met welke grond? En wanneer?

    Alle tips zijn zeer welkom!!!

    Al nen dikke merci!

    Tom
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Volle grond worden ze het grootst.
    Half juni is echt vroeg zat omdat ze pas in september gaan bloeien.

    Handleiding?
    Er staan tientallen pagina’s met honderden buitenkweekverslagen.
    Heb je daar niet genoeg handleiding aan?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Ik heb die binnen staan, bloeit gelijk mee met de rest van de normale photoperiode planten, dus van die autoflower genen is niks meer van te merken. Ik zou gewoon wat autoflowers zetten ook, een zomer zoals de vorige en je hebt wat je moet hebben. Photoperiode buite is altijd een gok, hele maand september regen en je houdt bijna niks over.

      Comment

      • Tommeken
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2017
        • 322

        #4
        ok bedankt! ik zoek eigenlijk een simpele kant en klare walktrough voor een f1 kweekje in een pot.

        Timing, voeding, grond,...

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Een f1 is eigenlijk niets bijzonders he.
          Het is de 1e generatie nakomelingen.
          Een f2 krijg je meer verschillende pheno’s van.
          Zo is, in theorie, een f7 pas stabiel.
          Dat wil zeggen dat de zaden bij een f7 voor meer dan 90% identieke plantjes zorgt.

          Je kunt dus elk kweekverslag dat op jouw situatie lijkt als voorbeeld nemen.
      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #5
        Tsja, je gaat dan door de kweekverslagen en je kopieert er eentje. Zijn tientallen manieren, die allemaal weer uiteen gaan zetten is wat lastig.

        Comment

        • Tommeken
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Feb 2017
          • 322

          #6
          thnx!
          ik ben vollen bak de kweekverslagen aan het doorzoeken


          ik dacht dat de f1 zaden gekruist werden met een autoflower en daardoor reeds bloeien in augustus.

          zo zet sweetseeds het op hun website (f1 fastversion)

          Comment

          Bezig...