Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met TLG STAR 100 of soortgelijke Cob Cree CXB 3590 3500k 105watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met TLG STAR 100 of soortgelijke Cob Cree CXB 3590 3500k 105watt

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met TLG STAR 100 of soortgelijke Cob Cree CXB 3590 3500k 105watt

    wat is ongeveer de opbrengst?
    waar moet ik opletten voorbeeld overbelichting?
    hoe kan ik het beste voeding geven volgens schema of niet?
    en welke voeding is het beste?

    #2
    is een mooi lampje,gram de wat of meer is te halen,maar dan moet wel het oppervlakte wat de lamp beschijnt vol staan met groen,in een kasje of tent van 60 bij 60 ken je er wel een lekker rokertje vanaf halen.als je niet met ph of ec meters wil werken moet je grote potten nemen minimaal 11 liter met lightmix van de growshop en bio voeding dan hoef je niet af te zuuren,ik was altijd heel te content met biobizz
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      ik heb 4x tgl star 60 hangen 3070 en 1x tgl 220 ook de 3070 in mijn tent
      ben er heel content over zeer goede lampen zouw ze direct terug kopen

      volgens de site moet je max 1.8g/w kunnen halen
      mijn kweekje is bezig zo zal zien waar ik eindig zeker niet op 1.8g/w want dat moet een perfecte kweek zijn en perfect ben ik zeker niet loooool
      IMG_5747.JPG IMG_5746.JPG
      als je voeding geef via voedingskaart altijd de helft maar geven van voorgeschreven anders zal je makelijk verbranding hebben

      je kiest zelf uit een minerale voeding of een bio voeding das jouw keuze

      een beste voeding is er niet echt denk ik iedere voeding werkt goed je moet ze enkel goed gebruiken en zeker niet te veel in het begin en ook niet te snel beginnen voeden daar zitten de meeste fouten in te veel water te snel voeden + te veel voeden en oogst koorts te snel willen oogsten

      succes
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #4
        wauw mooi oerwoud voor 460 watt
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          bedankt maar is maar 440 watt in een DR120 volgens tgl is dat perfect en ze doen het goed
          55 watt per cob star 60
          en 220 watt tgl bar
      Bezig...
      X