Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

80 cm x 80 cm x 160 cm kweektent groot genoeg voor 3 grote indica planten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: 80 cm x 80 cm x 160 cm kweektent groot genoeg voor 3 grote indica planten?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik ben (eindelijk!) bezig met het bestellen van mijn spullen dus jullie kunnen binnenkort een kweekverslag van mij verwachten! Ik zit wel wat in de knoop met hoeveel planten ik in mijn kweektent kwijt kan? Ik wil me aan de wet houden dus hou ik het maar bij 3 planten (heb 3 volwassenen over de 18 in mijn huishouden inclusief mezelf). Ik rook graag indicas dus ik hou het alleen maar bij pure indica soorten. Ik ga mij een tent van 80 cm x 80 cm x 160 cm aanschaffen. Ik blow redelijk veel (2g+ per dag) dus ik zou graag zoveel mogelijk oogst van mijn planten kunnen halen. Is een tent van 80 cm x 80 cm x 160 cm in principe groot genoeg om 3 volwassen indicas in kwijt te kunnen? Ik ga ze in 14L potten kweken. Ik ga de planten toppen en LST'en om er zoveel mogelijk uit te kunnen halen. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
    Stay blessed, never stressed

    #2
    CherryPirate

    waarom 3 in een vierkant hok?
    Als je er 4 neemt hoef je minder te groeien om je veldje mooi vol te krijgen.
    Je kan zelf heel mooi bepalen hoe groot je de plantjes wilt (tenzij het auto's zijn....
    5 kan nog in 80x80 als ik me niet vergis sucses!!!

    hoop dat je hiermee wat bent geholpen.

    gr Rickysticky

    Comment


      #3
      Je mag van de wet 0 plantjes kweken eh

      Maarre 4 zou ik doen ja.
      Als je grote wil: 1
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door Rickysticky View Post
      CherryPirate

      waarom 3 in een vierkant hok?
      Als je er 4 neemt hoef je minder te groeien om je veldje mooi vol te krijgen.
      Je kan zelf heel mooi bepalen hoe groot je de plantjes wilt (tenzij het auto's zijn....
      5 kan nog in 80x80 als ik me niet vergis sucses!!!

      hoop dat je hiermee wat bent geholpen.

      gr Rickysticky
      Voor die ene extra maak ik geen problemen dan Het zullen er 4 worden! Mijn geluksgetal.
      Stay blessed, never stressed

      Comment


        #5
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          ligt er helemaal aan hoeveel watt je er boven hangt,600 watt hps is bijna niet te doen in een kleine tent
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
            ligt er helemaal aan hoeveel watt je er boven hangt,600 watt hps is bijna niet te doen in een kleine tent
            Ik ga met een 270w LED Spectrabox 5 kweken. Ik woon bij m'n ouders at the moment dus wil geen gezeik over de rekening.
            Stay blessed, never stressed

            Comment


            • Helemaal Top
              Helemaal Top commented
              Editing a comment
              270watt led is geen 270watt verbruik. Check dit even na. Ik gebruik exact dezelfde tent en heb een 1000w led die 200watt verbruik. Meestal verbruikt een led maar 20/30% van haar kracht.

            #8
            de 270w spectrabox gebruikt 184w dat is de wattage die je lamp verbruikt

            ik heb bij iemand hier gelezen volgens mij takketoelli die had veel problemen met de spectrabox
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Oowjaaa natuurlijk sorry.....

              Zo ben ik ook aan mijn 1e setje gekomen idd alleen met de 90w spectrabox(is nu mijn droogtent)
              Als je beetje je best doet moet je er leuke kweek mee bereiken.

              Ik ben halverwege groter gegaan ik had 2 sativa's die tegen de lamp aan kwamen
              Iniedergeval succes met de kweek

            • CherryPirate
              CherryPirate commented
              Editing a comment
              Bedankt! Zodra ik alles heb zal ik aan m'n kweekverslag beginnen Ik zit echt te popelen gewoon, precies alsof ik als kind nog op Sinterklaas zit te wachten.

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Haha jaa ik snap je maar al te goed en ik denk vele hier haha.

              Geduld is een schone zaak in de tussentijd zoveel mogenlijk lezen en inleren

            #9
            in een 80x80 kunnen max 9 planten staan in 11L potten
            mijn vorige tent was 80x80x170 en heb er scrog in gedaan met 9 planten
            staat wel serieus vol met 9 planten

            1 plant per volwassen mag niet in Belgie das al zever dat je hoort zelf gedoog beleid is al jaren gedaan

            succes en kijk ernaar uit om je verslagje te lezen
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


            • CherryPirate
              CherryPirate commented
              Editing a comment
              Hey Smoker,

              Bedankt voor je antwoord. M'n kweekverslag staat ondertussen al online, heb 3x Somango XL en 1x Royal Domina. Heb besloten om het maar bij 4 plantjes te houden.

            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              zal dan eens komen kijken succes
          Bezig...
          X