Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes uitgekomen, wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes uitgekomen, wat nu?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    ik had onlangs 4 zaadjes in een aangekocht zakje wiet zitten. De zaadjes staken echt tussen de knoppen ...

    Mijn kweekhokje is nog niet af ( licht omhoog hangen, luchttoevoer -en afvoer plaatsen, producten aankopen en kweekaarde).

    Zaadjes werden verleden week ook al besteld maar nog niet geleverd.

    Nu, ik dacht eergisteren eens de 4 gevonden zaadjes te laten ontkiemen op een stuk vochtig keukenpapier en voila, ze zijn alle 4 ontkiemt.

    Mijn kennis is nihil ivm kweken dus heb ik hier 4 ontkiemde zaadjes die zowel mannelijk als vrouwelijk kunnen zijn. Mijn hokje maak ik af in de komende 2 weken maar hierin wou ik de gekochte zaadjes opkweken ...

    Wat kan ik doen of proberen met de 4 gratis zaadjes die bij mijn aankoop zaten? Momenteel dus alle 4 mooi ontkiemt met een minuscuul wit staartje

    Zet ik ze buiten, in een pot of volle grond, hou ik ze binnen in een bloempotje.? Mijn kweekhokje ga ik hiervoor niet gebruiken want is maar 55 op 55 op 120 hoog ...

    Alvast bedankt voor jullie insteek!



    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Reken er wel op dat deze aanleg hebben om herma te worden...
    wss komen ze van een herma plant af 4 zaadjes in een zakje wiet is veel

    ik zou ze gewoon wegdoen en wachten op de goede zaadjes.

    buiten is nog best vroeg
    en voor kamerplanten tsjaa....
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      In de wiet gevonden zaadjes worden vaak hermafrodieten.

      Als je ze voor de lol zet met 0,0 verwachtingen dan is dat geen enkel proberen. Als je voor opbrengst gaat en je wilt rookbare wiet hebben dan raad ik je af deze zaden daarvoor te gebruiken, dat bespaart je een eventuele teleurstelling.

      De dagen zijn nog te kort om te laten groeien, laat ik de kans op nachtvorst nog even buiten beschouwing. Je kan het natuurlijk altijd proberen, mat gevonden zaden kost het je niks en je zal er ongetwijfeld iets van leren.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Zoals Weske ook al zei dus

      #4
      Ok, Dat van die hermafrodieten wist ik al niet ... denk dat ik ze gewoon weg ga gooien en komende week zal mijn bestelling toekomen ...

      Bedankt voor jullie reacties!

      Grtz

      Comment


        #5
        Wacht met zaaien van de nieuwe in ieder geval tot je de kweekruimte helemaal klaar hebt want zo gauw ze de grond in gaan moeten ze onder het licht.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Tsjara
          Tsjara commented
          Editing a comment
          Thx! Zaadjes ondertussen toegekomen. Moet enkel nog licht en afzuiging in hokje hangen.
      Bezig...
      X