Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stiekem hasj roken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stiekem hasj roken

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal, ik woon in een redelijk kleine stad en wil anoniem af en toe kunnen blowen in de tuin zonder dat mijn buren dit ruiken. In huis roken is namelijk geen optie voor mij.

    Klopt het dat als ik Een voorgedraaide hasj joint van de coffeeshop rook dit niet ruikbaar is? Ik weet dat wiet een erg sterke geur heeft en ik denk dat mensen hasj niet zo goed ruiken. Klopt dit? Heeft iemand hier ervaring mee?

    #2
    Op de eerste plaats Welkom even
    voorstellen zou prettig zijn.
    Misschien een rare vraag maar ben
    je wel boven de 18 voor dat wij je vragen
    gaan beantwoorden?...................................

    Comment


      #3
      Ik ben 27 jaar, dus dat is geen probleem ik hou ervan om zo nu en dan een jointje te roken. Eerder woonde ik in Amsterdam en was dit geen probleem. Ik ben echter verhuisd en woon nu in een rustige kindvriendelijke buurt. Vandaar mijn vraag. Mijn vriendin vindt het niet zo tof als ik binnen rook (en ook niet als we Amsterdam meenemen voor de buren . Ik dacht dat het roken van hasj (i.p.v. wiet) dan een goede optie was omdat ik denk dat je hasj niet tot amper ruikt.

      Comment


      • Socrannabites
        Socrannabites commented
        Editing a comment
        Ik heb een paar ideetjes

        Het eerste is, steek die vriendin ergens weg en haal ze pas de dag erna terug boven als de geur weg is.
        De tweede is er bestaan dingetjes die je geur van je rook kapotmaken als je uw rook er in blaast. misschien is dat iets voor u, mis je wel die rookwolken.
        Het derde is ja Blowen buiten in een tuinhuisje zodat de geur niet overwaaid
        Het vierde is misschien moet je helemaal niet denken aan de buren en je zin doen, blowen is toch gedoogd?
        Het vijfde zou dan mijn antwoord zijn voor mijzelf, ik zou savonds blowen rond 20-21uur dan kunnen er toch geen kinderen meer last van hebben?

        Groetjes

        Ik vind hasj sterk ruiken

      #4
      Ghehe...ik weet niet wie je dat wijsgemaakt heeft maar dat ruik je net zo goed.

      Ik zou zeggen haal een vispas, en een hengeltje, dan kun je een lekker relaxed plekkie aan de waterkant zoeken waar niemand last heeft.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Bummer. Ik heb namelijk ooit eens een hasj jointje (gedraaid door een maat van me) gerookt met iemand anders erbij die het niet rookte en deze merkte pas nadat we hem bijna opgerookt hadden dat we dit aan het roken waren (in een shaggie). Vandaar dat ik dacht dat hasj niet goed ruikbaar was

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Cappucino View Post
          Bummer. Ik heb namelijk ooit eens een hasj jointje (gedraaid door een maat van me) gerookt met iemand anders erbij die het niet rookte en deze merkte pas nadat we hem bijna opgerookt hadden dat we dit aan het roken waren (in een shaggie). Vandaar dat ik dacht dat hasj niet goed ruikbaar was
          Zal de wind wel de verkeerde kant op hebben gestaan of hij was verkouden!

          Comment


            #7
            Hash ruik je wel hoor, maar ik vind inderdaad ook dat het een minder opvallende geur is.

            Situatie hier is hetzelfde. Ik rook, de vriendin niet. Een wiet-joint ruikt ze direct, maar een hash-joint ruikt ze vaak pas veel later
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #8
              Hasj heeft een wat minder sterke geur dan wiet vind ik zelf. Wat je ook kunt doen is een vaporizer gebruiken. Bij verbranding komt toch wat meer geur vrij dan bij het verdampen.
              Wanneer je hasj wilt verdampen met een vaporizer is de vape wool een goede oplossing.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #9
                Dat word in de schuur zitten dan ipv de tuin
                ik zeg een mencave in de schuur
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                  #10
                  Hasj of wiet ruik je altijd, zeker in een jointje. Als je geurloos wilt kunnen blowen dan raad ik je toch wel even de Storm Vaporizer aan. Had hem voor 90 euro besteld online en deze ochtend kwam ie toe. Je ruikt het natuurlijk wel lichtjes dat er wiet aanwezig is maar echt stinken zoals een joint doet het niet. Je krijgt er ook een stuk bij dat je hasj kan vaporizen ipv wiet.
                  Stay blessed, never stressed

                  Comment

                  Bezig...
                  X