Kan je in delen knippen boven is alles naar mijn mening goed maar onder niet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Koko102
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2019
    • 2

    #1

    Kan je in delen knippen boven is alles naar mijn mening goed maar onder niet

    Korting op 420shop
    Hoi kan ik de bovenste toppen knippen onder zijn nog niet ok
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Ik zie niets......

    Buiten dat, waarom zou je dat doen?

    Ps. even voorstellen stellen wij op prijs....

    Comment

    • Koko102
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Apr 2019
      • 2

      #3
      O sorry mijn naam is ko en ben net begonnen.ik heb 2 planten staan die even oud zijn de enen zijn de haren nog helemaal wit de andere plant zijn aan de bovenste toppen helemaal bruin. Vandaar de vraag

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Maar die bruine haren zeggen niet zoveel over het oogstmoment he.
        Welkom bij JD.
        Je kunt nog veel leren hier als je wat tijd over hebt om te lezen.

        In theorie kun je prima de bovenste eerst oogsten.
        Klein nadeel is dat de rest dan niet zo rap meer gaat.
        De rest heeft dan mogelijk nog wel 3-4 weken extra nodig.

        Hoe lang bloeien ze?
        Je moet bij elke soort rekenen op een week of 8 echte bloei.

        Maak ff een paar fotootjes als dat kan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...