Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ninja,s gezocht aub delen op sociaal media

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ninja,s gezocht aub delen op sociaal media

    Korting op 420shop
    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...n-hoger-beroep Er is een oud legende dat er ooit in Siam<het oude thailand>een ninja uit het bos kwam en met de thai fighters mee ging tainen.Stel er komt een nieuwe legende en die gaat over de rouw om een Thaise Koning die schijt had aan thaise fighters.Ik ben en heb me titel een keer moeten bevechten en ben nog steeds daardoor titelhoud van zuid holland ik hoop dat de vrouw. van mr Laarhoven Vrijkomt.want waar draait het om?er is geen thais woord voor gedoogbeleid,lastig vertalen dan.heb niet meer de longinhoud voor een snake dart en ook geen zijn om 12 uur te vliegen.maar op het bedreigen van een bevriend staatshoofd staat nog steeds gevangenis staf hier van ben ik me bewust en het is ook geen bedreiging,ik ga gewoon liever ijsberen in me badjas in DuitslandMaar wat moet dat moet en ik ben het niet.ps ik ben degene die als ie binnenkomt in een salon en dan zegt:portret van jullie koning aan de muur is wel leuk maar waarom ook op de kamers?en ze hangen hem gewoon om.Dit moet gewoon bekend worden dat er geen juiste verlang mogelijk is voor gedoogbeleid en dat er hierdoor een onschuldige Nederlander vastzit en zijn Thaise vrouw.die hier 0,0 mee te maken heeft.ps de gene die voor deze ellende verantwoordelijk is kan beter geen leesmap meer nemen,er kan zomaar iets anders aan je deur hangen.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    #2
    Als de coffieschops onder mekaar geen vaste inkoop prijzen zouden regelen zouden de hardste onderhandelaars heel de markt overnemen.wast niet alleen beter
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      https://www.ad.nl/buitenland/schutte...oden~a3fb92f5/ Manilla are you ready?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        kan een hond gifgas ruiken?dan heb je slecht verpakkingsmateriaalen die 450 kilo noem het een pond willen we terug
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Ik ken er ook die in de Marokkaanse gevangenis zitten. Sterker nog, ik heb er zelf even mogen verblijven. De toestanden daar zijn echt schrijnend. Niemand van de Nederlandse regering die voor die mensen wat doet. Dat zal in Thailand niet anders zijn.

            Comment


              #7
              Mr heeft ze geld verdiend met de verkoop van softdrugs!00% legaal met medeweten van de belastingdienst en de gemeente faciliteerde het zelfs door boordjes op te hangen richting koffieshop,de beste man had 100 mensen legaal in dienst.Had de grootse koffieshop van Nederland.is een grote schade dit,woont nu al een andere familie in zijn villa<ik zou daar niet lekker slapen>
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...n-hoger-beroep Er is een oud legende dat er ooit in Siam<het oude thailand>een ninja uit het bos kwam en met de thai fighters mee ging tainen.Stel er komt een nieuwe legende en die gaat over de rouw om een Thaise Koning die schijt had aan thaise fighters.Ik ben en heb me titel een keer moeten bevechten en ben nog steeds daardoor titelhoud van zuid holland ik hoop dat de vrouw. van mr Laarhoven Vrijkomt.want waar draait het om?er is geen thais woord voor gedoogbeleid,lastig vertalen dan.heb niet meer de longinhoud voor een snake dart en ook geen zijn om 12 uur te vliegen.maar op het bedreigen van een bevriend staatshoofd staat nog steeds gevangenis staf hier van ben ik me bewust en het is ook geen bedreiging,ik ga gewoon liever ijsberen in me badjas in DuitslandMaar wat moet dat moet en ik ben het niet.ps ik ben degene die als ie binnenkomt in een salon en dan zegt:portret van jullie koning aan de muur is wel leuk maar waarom ook op de kamers?en ze hangen hem gewoon om.Dit moet gewoon bekend worden dat er geen juiste verlang mogelijk is voor gedoogbeleid en dat er hierdoor een onschuldige Nederlander vastzit en zijn Thaise vrouw.die hier 0,0 mee te maken heeft.ps de gene die voor deze ellende verantwoordelijk is kan beter geen leesmap meer nemen,er kan zomaar iets anders aan je deur hangen.
                Dit artikel is bijna twee jaar oud. Probeer deze eens:

                https://www.bd.nl/tilburg-e-o/wanhoo...rrie~a318bbcb/

                Comment


                  #9
                  Nou, hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste Nederlander zijn, die "wegrot" in een buitenlandse cel. Tja, zoals QnQ al zei ... Beetje dom Ik maak me geen illusies. Die zitten daar nog wel even en niemand die daar wat aan veranderd. Thailand is geen mals land.
                  Last edited by Brandnetel; 21 April 2019, 10:55.

                  Comment

                  Bezig...
                  X