Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe zaadjes planten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe zaadjes planten.

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben 21 april begonnen met ontkiemde zaadjes planten 14 in totaal , normaal waren het 16 zaadjes maar twee zijn niet ontkiemd derest laat allemaal hun kopje zien.

    nu is mijn vraag kan ik nog 2 zaadjes er bij planten aangezien de andere 14 al boven komen is het dan al te laat?

    het zijn allemaal indica en hybride

    ik zou 2 lemon haze zaadjes erbij willen planten is dat aan te raden want het is een sativa.

    groeten

    #2
    zal min een week verschil op zitten
    sativa zal een goed stuk hoger worden en bloeit langer


    Grt

    Jura

    Comment


    • Aziron
      Aziron commented
      Editing a comment
      Oke bedankt zal hem gewoon langer laten afbloeien dan die indica komt wel goed hoop ik

      Bedankt

    #3
    als ze maar 1 week verschil op zit is niet zo erg trekt wel bij als je ze over zet in de bloei
    ik heb er ook 16 ontkiemd maar 11 uitgekomen dan nog 4 ontkiemd dak nog over had en daar daar nog 2 uitgekomen
    ze hebben 1 week verschil je ziet het aan de planten maar trekken wel bij als je ze wat tijd heeft zeker als je ze in bloei trekt

    maar zouw geen platen samen zetten die 14 dagen of 3 weken verschil hebben
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #4
      Goeiemorgen iedereen heb vorige week mijn zaden in hun pot gezaaid op vrijdag goed vochtig gemaakt nu bijna 4 dagen later nog niks te zien had ze wel in de tent gezet en alle dagen water moeten geven ivm te droog komen te staan heb ze er nu uit haalt om dat ze iedere dag echt droog stonden zoiden ze kapot zijn heb normaal nooit eerder problemen had mee ontkiemen van zaden is nu wel de eerste keer dak met een tent werk mss dat da mijn fout is geweest om ze in de tent all te plaatsen

      Comment


      • Aziron
        Aziron commented
        Editing a comment
        Hoeveel water geef je aan je zaailingen ? Zaadjes hebben echt niet veel water nodig hooguit 25ml , bij mij kwamen ze achter 4 dagen wel uit . Ik snap wat je bedoelt had hetzelfde probleem maar geduld is een schone zaak verder hangt het ook af hoe diep je zaadje hebt geplant dit zou maximun 1cm tot 1cm en half mogen zijn.

        Ik heb ze direct in 11l potten gedaan , best sproei je ook water rond je zaadje dat bevordert de groei. Niet teveel zoals ik zei 20-25ml ongeveer .
        Last edited by Aziron; 23 May 2019, 02:08.

      • Benja
        Benja commented
        Editing a comment
        Hoeveel weet ik niet precies maar ik hou ze gewoon vochtig zeker niet te nat nu vandaag nog niet uit gekomen dus maar opnieuw begonnen hopelijk meer geluk

      #5
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Aziron
        Aziron commented
        Editing a comment
        Waar heb je je zaadje geplant In het midden? Want je plant hangt gelijk scheef ik zie het nog omvallen tijdens de bloei zo... beter iets van ondersteuning zoeken zoals een stok.

        Toon eens een foto zonder je lamp aan want ik zie gele bladeren of ben ik fout?

        En ik zou toch je lamp op 50 cm hangen .Welke hoogte schat je die cheese?

      • Benja
        Benja commented
        Editing a comment
        Heb da bewust naar ene kant laten groeien omdat et echt een klein plantje is en zo et maximale eruit kan halen nu zijn er ongeveer 3 grote toppen aant groeien inplaats van een hoofdtop

      • Benja
        Benja commented
        Editing a comment
        Heb idd een geel blad onderaan maar ga er verder geen aandacht aan geven denk nog 3 weken max 4 en ik kan oogsten zou da idd zoveel schele die hangt op ca 60 cm nu
    Bezig...
    X