Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heel veel zaden, help haha.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Remco

    Comment


      #17
      Heb ik ook meegemaakt en die zaadjes
      gewoon in de natuur laten groeien totdat
      de boswachter me in de gaten kreeg!

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Hahaha ja das nog een optie , nee k kijk of ze ontkiemen en gooi ze in de kas erbij maar niet allemaal, stuk of 5 maar eerst.

        Comment


          #19
          Zou meer laten ontkiemen omdat je niet weet of het regulier of fem is toch?
          Buitenkweek 2019

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Lambalski View Post
            Zou meer laten ontkiemen omdat je niet weet of het regulier of fem is toch?
            Jawel ik heb ook heel veel zakjes die wel gesorteerd zijn, als t goed is heb ik nu 5 vrouw gepakt. Ben heel benieuwd haha.

            Comment


              #21
              Schiet ze gewoon bij de buren in de tuin

              of diegene was bezig speciale soortjes te maken kan ook goed zijn je ergens een zakje/potje goud hebt liggen(nieuwe soort)
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment


                #22
                Nou k zou geen soort herkennen , ik rook savonds een jointje en verder heb k er geen verstand van haha, er zaten zaadjes in papiertjes 1 of 2 per papiertje k heb zakjes waar hybride op staat alleen t grootste deel is niet op man of vrouw gesorteerd helaas. Al zijn er nog zat die wel gesorteerd waren die liggen apart nu. Het zijn er enorm veel, van die kweekschalen heb ik nog gevonden , wel 50, opgestapeld met 100en zaadjes erin, maar helaas geen geslacht erbij.

                Comment


                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Ook niet ergens een papiertje of iets dergelijks gevonden met info??
                  Ik zeg maar iets hoor zou het anders niet weten of het moet wel een einstein zijn geweest dat hij alles soorten kan onthouden haha

                • Missk
                  Missk commented
                  Editing a comment
                  Nou misschien dat we dat nog vinden, het lag vol met zooi, moet haast wel wat tussenliggen nog zou ik denken

                #23
                T'ja ik hou het ook voor bekeken , ik heb hier ook nog nen hele hoop mistery steeds
                liggen waar van ik alleen maar de afkortingen heb !!

                Heb vorige week mijn nieuwe lading zaad aangekregen waar van ik nu wel alles weet !!

                Dus dit is wel effe stressen , nu heb ik zelfs 3 verschillende soorten staan waarvan ik hoop
                dat ze ongeveer de zelfde oogst datum gaan hebben !?i

                Nen goeie raad zoals QnQ zegt voer voor de kippen , dan is de stress weg voor dit probleem !!

                Je kunt er misschien nen grote guerrilla teelt mee doen , ergens in de vrije natuur effe zaaien !!
                πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
                ​
                πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
                ​

                Comment


                  #24
                  Pas maar op dat de oude bewonen niet terug komt voor zijn zaden
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #25
                    Hahaha ja precies k bewaar degene waarvan k weet dat t vrouwelijk is en met de rest kijk ik maar even

                    Comment


                      #26
                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Pas maar op dat de oude bewonen niet terug komt voor zijn zaden
                      Ja nou daar is diegene die t gekocht is wel bang voor, staat nog veel meer wat voor de kweek gebruikt is geweest. Maar het huis is niet bewoonbaar nu, alle sloten zijn vervangen en bijna alles hebben we weggehaald dus veel valt er niet meer te halen.
                      Last edited by Missk; 30 April 2019, 15:01.

                      Comment


                        #27
                        Oorspronkelijk geplaatst door Remco View Post
                        voer voor de kippen , dan is de stress weg voor dit probleem !!
                        Zie het graag verschijnen :p
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                        • Missk
                          Missk commented
                          Editing a comment
                          Nou als je in de buurt woont mag je best een paar dozen hebben hoor , voor je kippen hahaha
                      Bezig...
                      X