Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deze week kans op vorst!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• ganjagast
    commented on 's reply
    anders ik wel
    Mooie uitzicht voor de boeg!

• smoker2002
    commented on 's reply
    ze zal het met veel plezier doen

• ganjagast
    commented on 's reply
    Das toch ni normAAL!
    ben je eeuwig dankbaar hoor whaha

• smoker2002
    commented on 's reply
    ah ganjaman nu na het kijken van het filmke weet ik nu hoe je geluurd
    zal mijn vrouw dan maar in het vervolg buiten sturen naakt voor haar glas fruitsap s'morgens dan heb je iets leukers om naar de kijken lol

• ganjagast
    commented on 's reply
    Heb je allang zien zitten hoor! Alhoewel ik liever naar de buurvrouw kijk

De gluurbuur
    Nee dat geloof ik graag heerlijk man. Ik zat vroegah op de camping en dan zat ik er ook altijd voor zonsopkomst met een kopje thee en ontbijtkoekje. Dan kon de dag pas beginnen zo met de blote voetjes door het gras ahh heerlijk.
    Heb dan wel een parkje vlakbij maar als ik dat nu doe hier in de hoofdstad stap ik zo in een hoopje stront dus beter met schoenen en niet in het gras.

Brandnetel Appels en peren zijn wat taaier en zuurder dan ik gewend ben dus dat eet wat moeilijker

• smoker2002
    commented on 's reply
    ganjagast

• Brandnetel
    commented on 's reply
    @Ganjagast
    Paddo's kweeksetjes. Jawel, ook gedaan. Lots of 'm. Alleen dat van die appels en peren versta ik nie ...

• ganjagast
    commented on 's reply

• Brandnetel
    commented on 's reply
    Inderdaad. Niets lekkerders dan je eigen tuin.

• smoker2002
    commented on 's reply

• ganjagast
    commented on 's reply
    Ben wel jaloers op jullie allemaal flinke tuinen Zou me helemaal uitleven als ik mijn eigen tuintje had helemaal volgezet met paprika en tomaten
    Kennis van heeft zijn moestuintje vol zitten maar laat hij nou geen paden hebben aangelegd whahah je moet hem bezig zien lachen!
    Wel zo handig hoor zo een gangpad kan je er tenminste beter bij en de nodige verzorging individueel toepassen.
    Ik zeg doen smoker! de volgende keer gerwoon wat stekken inslaan en je stuk grond goed benutten smaken trouwens erg goed homegrown paprikas

• smoker2002
    commented on 's reply
    nee spreek je zeker niet tegen maar als ik achter mijn stekjes ging ( geen cannabies maar mijn groentjes ) herinner ik me dat ik naar yolo wonders heb staan kijken en getwijfeld heb om ze mee te nemen wegens plaats gebrek
    sedert dat ik een serre heb gezet op mijn stukje land heb ik veel minder plaats om iets te zetten , anders zet je alles vol maar in een serre heb je een pad nodig tot het eind zodat je overal aankunt z zo kan ik een hoop groenten minder zetten .
    heb nog een groot terras van een 8 tal meter zal daar volgend jaar paar meter bakken bij zetten

• ganjagast
    commented on 's reply
    Tenminste gele paprikas maar ze waren rood de laatste keer later ontdekte ik dat je paprikas ook kan oogsten als ze groen zijn, geel en dan rood. Smaak verandert en het word zachter. correct me if im wrong

• smoker2002
    commented on 's reply
    yolo wonders zijn dat niet van die gele tomaten ????

• smoker2002
    commented on 's reply
    mijn tomaten planten staan al meer da 1 maand buiten ze zijn wel wat beschermd ze staan in zo een plastiek tunnel serre
Bezig...
X