Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekker in de zon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lekker in de zon

    Korting op 420shop
    Hallo
    Vandaag lekker veel ☀️...vinden de dames fijn...het zijn AF van Bing Bang en Jack Herer...geen idee welke de Bang en welke de Jack is...maakt ook niet uit..


    Iets is beter dan niets
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Netbezig; 29 May 2019, 14:01.

    #2
    Dit is de jongste, 3 weken...een Quick One....laat me verrassen...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      lekker bezig
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Netbezig Zien er goed uit naar mijn idee.
        Dat de dames van een lekker zonnetje houden is duidelijk.
        Heb er hier ook een rondlopen die het liefst in het zonnetje ligt.

        Maar, nu heb ik een vraag.
        Ik woon in zuid oost Spanje en vraag me nu af of de dames ook bestand zijn tegen de Spaanse zon?
        De uv straling kan hier overdag makkelijk op lopen tot 9 op een schaal van 10, bij een tempuratuur van 34 graden.
        m.a.w. als je nooit last heb van zonnebrand zoals ondergetekende, dan hier toch wel.
        Moet ik de plantjes op de heetste uren van de dag nou in de schaduw zetten of juist niet?

        Comment


        • Netbezig
          Netbezig commented
          Editing a comment
          Hola

          Ik denk van wel hoe meer zon hoe meer weed.
          Ik ben Netbezig..maar dat is wat ik erover heb gelezen.

          Er zijn hier op het forum vast meerdere die daar ook een mening over hebben. Dus die komen vanzelf op de tamtam. Dus dat gaat helemaal goed komen.

          Succes

        • Netbezig
          Netbezig commented
          Editing a comment
          Dit heb ik gevonden bij @Lupweedy

          Als het kwik boven de 30 graden komt is het verstandig om wietplanten naar een plekje in de schaduw te verplaatsen. Maar zolang je wietplant genoeg water heeft zal het buiten niet heel snel te heet worden voor een wietplant in de groeifase. Voor planten die in de bloei staan, kan het wel nadelig zijn. Over het algemeen is de heetste periode van de zomer in de bloeifase wel achter de rug, maar een autoflower of een plant die verduisterd wordt kan wel midden in de zomer bloeien.
          Te veel hitte kan bij bloeiende wietplanten namelijk erg losse en luchtige topjes veroorzaken, zeker niet de kogelharde buds die je wilt dus! Wat je in zo’n geval kan doen is buiten een nevelsproeisysteem aanleggen om de planten te koelen. De kleine waterdruppeltjes uit een nevelsproeier verdampen snel genoeg om de planten voldoende af te koelen.

        #5
        Netbezig

        Comment


          #6
          Heb eens iets gelezen op een ander forum over iemand uit zuid Spanje (kan de link helaas niet meer vinden)
          die zijn pot planten in de zomer op het heetst van de dag schaduw gaf met een net dat het zonlicht niet volledig blokkeert (geloof een camouflagenet),
          omdat ze anders telkens hitte problemen kregen.
          Last edited by QnQ; 2 June 2019, 09:53. Reden: citaat opgerookt

          Comment


          • Stratus
            Stratus commented
            Editing a comment
            Ah, ja dat lijkt mij toch wel logisch.
            De zon kan hier zomers moordend zijn. Ga dat voor alle zekerheid ook maar doen. Vandaag was het hier 34 graden in de schaduw.
            Het was wat heiig, maar je weet nooit hoe fel de zon hier is.
            Bedankt voor de tip..
            btw. 2 dames gaan als een malle, 2 weken ontkiemd. 2 dames gaan ook OK maar minder snel. Een dame blijft wat achter, maar gaat nog steeds OK.
            En 1 dame helaas, na ontkiemen lob blaadjes, het toch niet gered.
            Even zo goed, mijn handen vol aan 5 jonge ontluikende jong dames...
            Binnenkort foto's
            Last edited by Stratus; 5 June 2019, 20:23.
        Bezig...
        X